Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/162055
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБахілін, Микита-
dc.date.accessioned2023-01-19T09:37:38Z-
dc.date.available2023-01-19T09:37:38Z-
dc.date.issued2021-06-11-
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/162055-
dc.descriptionПояснювальна записка: 67 стр., 11 табл., 7 рис., 8 додатків, 20 джерел. Об’єктом дослідження кваліфікаційної роботи являє собою сприйняття споживачем компанії на ринку. Предметом дослідження є маркетингові стратегії позиціонування послуг компанії, виділяючи її ключові компетенції між конкурентами. Мета дослідження збір інформації, аналіз і визначення ключових аспектів та факторів актуальної маркетингової стратегії позиціонування послуг підприємства і розробка практичних рекомендацій та заходів по її впровадженню. Було проаналізовано внутрішнє та зовнішнє середовище підприємства, її фінансово економічна діяльність. Досліджено стан та динаміка сезонності попиту на ринку створення відео реклами , проаналізована споживча реакція на цінову та іміджеву політику компанії KULTURA Films. Були використані теоретичні положення, база даних компанії, наданих маркетинговим відділом компанії. Була проведена оптимізація щодо існуючої стратегії позиціонування послуг компанії. Набуті результати дослідження можуть бути використані для порівняння та редагування стратегії позиціонування, залежно від змін ринку, надання змоги не відхилятися від філософії компанії. Соціально економічна ефективність результатів дослідження запропонована маркетингова стратегія позиціонування послуг компанії несе задачу підвищити та стабілізувати виконання щомісячного плану, модифікувати цільову аудиторію компанії підвищити рівень іміджу та популярності компанії серед цільової аудиторії.uk_UA
dc.description.abstractПояснювальна записка: 67 стр., 11 табл., 7 рис., 8 додатків, 20 джерел. Об’єктом дослідження кваліфікаційної роботи являє собою сприйняття споживачем компанії на ринку. Предметом дослідження є маркетингові стратегії позиціонування послуг компанії, виділяючи її ключові компетенції між конкурентами. Мета дослідження збір інформації, аналіз і визначення ключових аспектів та факторів актуальної маркетингової стратегії позиціонування послуг підприємства і розробка практичних рекомендацій та заходів по її впровадженню. Було проаналізовано внутрішнє та зовнішнє середовище підприємства, її фінансово економічна діяльність. Досліджено стан та динаміка сезонності попиту на ринку створення відео реклами , проаналізована споживча реакція на цінову та іміджеву політику компанії KULTURA Films. Були використані теоретичні положення, база даних компанії, наданих маркетинговим відділом компанії. Була проведена оптимізація щодо існуючої стратегії позиціонування послуг компанії. Набуті результати дослідження можуть бути використані для порівняння та редагування стратегії позиціонування, залежно від змін ринку, надання змоги не відхилятися від філософії компанії. Соціально економічна ефективність результатів дослідження запропонована маркетингова стратегія позиціонування послуг компанії несе задачу підвищити та стабілізувати виконання щомісячного плану, модифікувати цільову аудиторію компанії підвищити рівень іміджу та популярності компанії серед цільової аудиторії.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectПОЗИЦІОНУВАННЯ ПОСЛУГ, СТАТУС КОМПАНІЇ, СПОЖИВЧЕ СПРИЙНЯТТЯ, БРЕНД, ПРОСУВАННЯ ІМІДЖУ КОМПАНІЇuk_UA
dc.titleМаркетингова стратегія позиціонування послуг компаніїuk_UA
Розташовується у зібраннях:2021 рік випуску 075 маркетинг Бакалаври

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бахілін.pdf1,04 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.