Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/162057
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГипський, Євген-
dc.date.accessioned2023-01-19T09:47:30Z-
dc.date.available2023-01-19T09:47:30Z-
dc.date.issued2021-06-11-
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/162057-
dc.descriptionПояснювальна записка: 116 с., 40 табл., 40 рис., 3 дод., 40 джерел. Об’єкт дослідження – процес маркетингової діяльності підприємства на ринку харчових продуктів. Мета дослідження – визначити особливості вибору цільового сегменту для магазину, позиціонування на ринку харчових продуктів та запропонувати комплекс маркетингових заходів задля залучення споживачів до магазину. Методи дослідження – статистичні методи, методи експертних оцінок, інформаційний та контент аналіз, польові методи дослідження, АВС аналіз, PEST, IFAS, EFAS, SWOT методи аналізу, модель п’яти сил Портера, сегментування методом угрупувань, метод Кано, матриця Ламбена, методи аналізу кон’юнктури ринку. Результати дослідження – проаналізована маркетингова діяльність підприємства, яке працює на ринку схожих товарів (ковбасні вироби), визначена місія підприємства, його стратегічне бачення та ключові факторі успіху; зроблено сегментування споживачів та досліджено особливості поведінки цільового сегменту споживачів; здійснено аналіз ситуаційних факторів та референтних груп; розроблені рекомендації щодо маркетингового впливу на поведінку споживача. Описано процес визначення актуальності позиції магазину СМК. Запропоновано рекомендацію програми маркетингового впливу на поведінку споживача на ринку ковбасних виробів. Використання результатів дослідження – можуть бути використані при розробці маркетингових програм підприємств, які працюють на ринках схожих харчових товарів (ковбасні вироби). Інформація щодо впровадження – результати дослідження відправлені на оцінку в головний офіс компанії «Салтівський м’ясокомбінат». Взаємозв’язок з іншими роботами – в якості методичних і довідкових матеріалів використані теоретичні та методологічні положення, розроблені українськими та зарубіжними вченими в сфері поведінки споживачів на ринкахuk_UA
dc.description.abstractПояснювальна записка: 116 с., 40 табл., 40 рис., 3 дод., 40 джерел. Об’єкт дослідження – процес маркетингової діяльності підприємства на ринку харчових продуктів. Мета дослідження – визначити особливості вибору цільового сегменту для магазину, позиціонування на ринку харчових продуктів та запропонувати комплекс маркетингових заходів задля залучення споживачів до магазину. Методи дослідження – статистичні методи, методи експертних оцінок, інформаційний та контент аналіз, польові методи дослідження, АВС аналіз, PEST, IFAS, EFAS, SWOT методи аналізу, модель п’яти сил Портера, сегментування методом угрупувань, метод Кано, матриця Ламбена, методи аналізу кон’юнктури ринку. Результати дослідження – проаналізована маркетингова діяльність підприємства, яке працює на ринку схожих товарів (ковбасні вироби), визначена місія підприємства, його стратегічне бачення та ключові факторі успіху; зроблено сегментування споживачів та досліджено особливості поведінки цільового сегменту споживачів; здійснено аналіз ситуаційних факторів та референтних груп; розроблені рекомендації щодо маркетингового впливу на поведінку споживача. Описано процес визначення актуальності позиції магазину СМК. Запропоновано рекомендацію програми маркетингового впливу на поведінку споживача на ринку ковбасних виробів. Використання результатів дослідження – можуть бути використані при розробці маркетингових програм підприємств, які працюють на ринках схожих харчових товарів (ковбасні вироби). Інформація щодо впровадження – результати дослідження відправлені на оцінку в головний офіс компанії «Салтівський м’ясокомбінат». Взаємозв’язок з іншими роботами – в якості методичних і довідкових матеріалів використані теоретичні та методологічні положення, розроблені українськими та зарубіжними вченими в сфері поведінки споживачів на ринкахuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectХАРЧОВІ ТОВАРИ, ПОВЕДІНКА СПОЖИВАЧА, МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ, СПОЖИВЧІ ВПОДОБАННЯ, ПРОЦЕС ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ ПРО ПОКУПКУ, ПОЗИЦІОНУВАННЯ, СЕГМЕНТ.uk_UA
dc.titleВибір цільового сегменту для магазину і позиціонування на ринку харчових продуктівuk_UA
Розташовується у зібраннях:2021 рік випуску 075 маркетинг Бакалаври

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гипський.pdf1,4 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.