Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/162058
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЖивага, Аміна-
dc.date.accessioned2023-01-19T09:51:52Z-
dc.date.available2023-01-19T09:51:52Z-
dc.date.issued2021-06-11-
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/162058-
dc.descriptionКваліфікаційна робота на тему: «Інструменти Інтернет-маркетингу при формуванні конкурентних переваг торговельного підприємства» містить 108 сторінок, 22 таблиці, 32 рисунки, 6 додатків, 60 джерел. Метою роботи є висвітлення інструментів Інтернет-маркетингу при формуванні конкурентних переваг торговельного підприємства. Методи дослідження. Для дослідження підприємствa «КОНТЕ Укрaїнa» були використaні методи економічного aнaлізу, стaтистичних досліджень, метод експертних оцінок, метод грaфічного моделювaння оргaнізaційних структур, метод порівняння тa групувaння. Результати дослідження були дослідженні та прийняті до розгляду підприємством ТОВ «КОНТЕ Україна» для удосконалення конкурентоспроможності підприємства шляхом використання інструментів Інтернет-маркетингу. Результати дослідження, що входять до складу кваліфікаційної роботи, опубліковані у відкритому друці: Сергій Касян, Аміна Живага. Просування товарно-сервісної пропозиції торговельної компанії у сфері органіки в Інтернеті. Маркетинг в Україні. 2021. №2. Журнал представлено в інформаційних базах: Національної бібліотеки України ім. В.І. Вернадського, Copernicus. Видання індексується Google Scholar.uk_UA
dc.description.abstractКваліфікаційна робота на тему: «Інструменти Інтернет-маркетингу при формуванні конкурентних переваг торговельного підприємства» містить 108 сторінок, 22 таблиці, 32 рисунки, 6 додатків, 60 джерел. Метою роботи є висвітлення інструментів Інтернет-маркетингу при формуванні конкурентних переваг торговельного підприємства. Методи дослідження. Для дослідження підприємствa «КОНТЕ Укрaїнa» були використaні методи економічного aнaлізу, стaтистичних досліджень, метод експертних оцінок, метод грaфічного моделювaння оргaнізaційних структур, метод порівняння тa групувaння. Результати дослідження були дослідженні та прийняті до розгляду підприємством ТОВ «КОНТЕ Україна» для удосконалення конкурентоспроможності підприємства шляхом використання інструментів Інтернет-маркетингу. Результати дослідження, що входять до складу кваліфікаційної роботи, опубліковані у відкритому друці: Сергій Касян, Аміна Живага. Просування товарно-сервісної пропозиції торговельної компанії у сфері органіки в Інтернеті. Маркетинг в Україні. 2021. №2. Журнал представлено в інформаційних базах: Національної бібліотеки України ім. В.І. Вернадського, Copernicus. Видання індексується Google Scholar.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectМАРКЕТИНГ, КОНКУРЕНТНІ ПЕРЕВАГИ ПІДПРИЄМСТВА, ТОРГОВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО, ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГ, ІНСТРУМЕНТИ, РЕКЛАМА, ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯuk_UA
dc.titleІнструменти Інтернет-маркетингу при формуванні конкурентних переваг торговельного підприємстваuk_UA
Розташовується у зібраннях:2021 рік випуску 075 маркетинг Бакалаври

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Живага.pdf2,34 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.