Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/162062
Назва: Особливості рекламної діяльності підприємства в умовах кризи
Автори: Зівахін, Олександр
Ключові слова: КРИЗА, РЕКЛАМНА ДІЯЛЬНІСТЬ, ДОСЛІДЖЕННЯ, МАРКЕТИНГОВЕ СЕРЕДОВИЩЕ
Дата публікації: 11-чер-2021
Короткий огляд (реферат): Пояснювальна записка: 81 сторінок, 6 таблиць, 14 рисунків 45 використаних джерел, 3 додатки. Під час виконання даної роботи, мною було проаналізовано маркетингову діяльність кав’ярні ««Pizza Maniano», було проведено аналіз комплексу маркетингу за 4P, проаналізовані фінансово-економічні показників. Проаналізовано внутрішнє та зовнішнє оточення закладу. Об’єкт дослідження: Особливості рекламної діяльності підприємства в умовах кризи. Мета кваліфікаційної роботи: вивчення і аналіз кризового стану маркетингового середовища підприємства – кав’ярні «Pizza Maniano» та визначення основних чинників, що детермінують їх вплив на це підприємство із формуванням пропозицій та рекомендацій по покращенню рекламної діяльності «Pizza Maniano» в умовах кризового стану Дана робота має безпосередній зв'язок із виконаними раніше курсовими роботами та практичними роботами. Підприємство: Кав’ярня «Pizza Maniano», яка відкрилося влітку 2018 року в самому центрі міста Синельникове. Юридична адреса: вул. Садова, 14. У роботі використані методи досліджeнь: PEST аналіз, IFAS аналіз, EFAS-аналіз, SWOТ-аналіз, метод опитування.
Опис: Пояснювальна записка: 81 сторінок, 6 таблиць, 14 рисунків 45 використаних джерел, 3 додатки. Під час виконання даної роботи, мною було проаналізовано маркетингову діяльність кав’ярні ««Pizza Maniano», було проведено аналіз комплексу маркетингу за 4P, проаналізовані фінансово-економічні показників. Проаналізовано внутрішнє та зовнішнє оточення закладу. Об’єкт дослідження: Особливості рекламної діяльності підприємства в умовах кризи. Мета кваліфікаційної роботи: вивчення і аналіз кризового стану маркетингового середовища підприємства – кав’ярні «Pizza Maniano» та визначення основних чинників, що детермінують їх вплив на це підприємство із формуванням пропозицій та рекомендацій по покращенню рекламної діяльності «Pizza Maniano» в умовах кризового стану Дана робота має безпосередній зв'язок із виконаними раніше курсовими роботами та практичними роботами. Підприємство: Кав’ярня «Pizza Maniano», яка відкрилося влітку 2018 року в самому центрі міста Синельникове. Юридична адреса: вул. Садова, 14. У роботі використані методи досліджeнь: PEST аналіз, IFAS аналіз, EFAS-аналіз, SWOТ-аналіз, метод опитування.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/162062
Розташовується у зібраннях:2021 рік випуску 075 маркетинг Бакалаври

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Зівахін.pdf1,85 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.