Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/162070
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРоса, Карина-
dc.date.accessioned2023-01-19T12:28:47Z-
dc.date.available2023-01-19T12:28:47Z-
dc.date.issued2021-06-11-
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/162070-
dc.descriptionПояснювальна записка: 90 с., 34 рис., 35 табл., 5 дод., 36 джерел. Об'єкт дослідження – діяльність підприємств ринку послуг в умовах кризи. Мета дослідження – визначення напрямів впровадження програми інноваційного маркетингу на ринку послуг в умовах обмежень діяльності закладів громадського харчування. Методи дослідження – статистичні методи, методи експертних оцінок, інформаційно-цільовий, методи опитування, методи експертних оцінок, метод спостереження, багатокутник конкурентоспроможності кафе «Buffet» за складовими 7Р-аналізу, IFAS, EFAS і SWOT методи аналізу, модель 5 сил Портера,. STEР-аналізу та матриця EТОМ. Результати дослідження – виявлено особливості інноваційного маркетингу на ринку споживчих послуг, розглянуто завдання та напрями застосування інструментів інноваційного маркетингу на ринку послуг, охарактеризовано стан вивчення проблеми застосування інструментів інноваційного маркетингу в умовах кризи, проведено обґрунтування програми інноваційного маркетингу для розвитку кафе в умовах кризи, визначено цільовий сегмент, вивчено трансформацію поведінки споживачів, проведено дослідження нової моделі маркетингового впливу в умовах кризових обмежень, надано обґрунтування комплексу інноваційного маркетингу для розвитку кафе в умовах кризи. Положення, що захищаються – в умовах кризи заклади сфери послуг можуть вижити та успішно функціонувати тільки шляхом провадження інновацій, зокрема в маркетинг, серед яких актуальним є розробка онлайн-доставки, цифрових інновацій, оновлення віртуальних сервісів тощо. Апрбація і публікації – Палєхова Л., Роса К. Зміна ринку послуг громадського харчування під впливом пандемії COVID-19 Матеріали XXVIII 4 Міжнародній науковій конференції студентів, аспірантів та молодих учених «Актуальні проблеми функціонування господарської системи України» 14-15 травня 2021 року. Львів: Львівський національний університет ім. Івана ФРАНКА., 2021. Впровадження результатів дослідження – результати дослідження впроваджені в кафе «Buffet» у м. Синельнікове Дніпропетровської області. Взаємозв’язок з іншими роботами – використано теоретичні положення, методики та рекомендації, що розроблені провідними українськими та зарубіжними маркетологами з на роздрібному ринку послуг громадського харчування. Соціально-економічна ефективність результатів дослідження –запропонований комплекс інноваційних маркетингових дій для підвищення ефективності діяльності кафе в умовах кризи.uk_UA
dc.description.abstractПояснювальна записка: 90 с., 34 рис., 35 табл., 5 дод., 36 джерел. Об'єкт дослідження – діяльність підприємств ринку послуг в умовах кризи. Мета дослідження – визначення напрямів впровадження програми інноваційного маркетингу на ринку послуг в умовах обмежень діяльності закладів громадського харчування. Методи дослідження – статистичні методи, методи експертних оцінок, інформаційно-цільовий, методи опитування, методи експертних оцінок, метод спостереження, багатокутник конкурентоспроможності кафе «Buffet» за складовими 7Р-аналізу, IFAS, EFAS і SWOT методи аналізу, модель 5 сил Портера,. STEР-аналізу та матриця EТОМ. Результати дослідження – виявлено особливості інноваційного маркетингу на ринку споживчих послуг, розглянуто завдання та напрями застосування інструментів інноваційного маркетингу на ринку послуг, охарактеризовано стан вивчення проблеми застосування інструментів інноваційного маркетингу в умовах кризи, проведено обґрунтування програми інноваційного маркетингу для розвитку кафе в умовах кризи, визначено цільовий сегмент, вивчено трансформацію поведінки споживачів, проведено дослідження нової моделі маркетингового впливу в умовах кризових обмежень, надано обґрунтування комплексу інноваційного маркетингу для розвитку кафе в умовах кризи. Положення, що захищаються – в умовах кризи заклади сфери послуг можуть вижити та успішно функціонувати тільки шляхом провадження інновацій, зокрема в маркетинг, серед яких актуальним є розробка онлайн-доставки, цифрових інновацій, оновлення віртуальних сервісів тощо. Апрбація і публікації – Палєхова Л., Роса К. Зміна ринку послуг громадського харчування під впливом пандемії COVID-19 Матеріали XXVIII 4 Міжнародній науковій конференції студентів, аспірантів та молодих учених «Актуальні проблеми функціонування господарської системи України» 14-15 травня 2021 року. Львів: Львівський національний університет ім. Івана ФРАНКА., 2021. Впровадження результатів дослідження – результати дослідження впроваджені в кафе «Buffet» у м. Синельнікове Дніпропетровської області. Взаємозв’язок з іншими роботами – використано теоретичні положення, методики та рекомендації, що розроблені провідними українськими та зарубіжними маркетологами з на роздрібному ринку послуг громадського харчування. Соціально-економічна ефективність результатів дослідження –запропонований комплекс інноваційних маркетингових дій для підвищення ефективності діяльності кафе в умовах кризи.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectІННОВАЦІЙНИЙ МАРКЕТИНГ, СПОЖИВЧИЙ РИНОК, СПОЖИВЧІ ПОСЛУГИ, ПОСЛУГИ ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ, ПОВЕДІНКА СПОЖИВАЧА, РІШЕННЯ СПОЖІВАЧІВ, ІННОВАЦІЙНИЙ МАРКЕТИНГuk_UA
dc.titleПрограма інноваційного маркетингу на ринку споживчих послуг в умовах кризи (на прикладі ПП «кафе «Buffet»)uk_UA
Розташовується у зібраннях:2021 рік випуску 075 маркетинг Бакалаври

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Роса.pdf1,67 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.