Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/162075
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТкаченко, Микита-
dc.date.accessioned2023-01-19T12:46:00Z-
dc.date.available2023-01-19T12:46:00Z-
dc.date.issued2021-06-11-
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/162075-
dc.descriptionПояснювальна записка: 85 с., 18 рис., 12 таб., 3 дод., 40 джерел. В даній кваліфікаційній роботі було вдосконалено систему маркетингового просування товарів салону одягу за рахунок застосування засобів Інтернет-маркетингу. Об’єкт дослідження – процес маркетингової комунікаційної діяльності магазину жіночого одягу «PARADISE», що знаходиться в місті Пологи. Мета кваліфікаційної роботи – вдосконалення системи маркетингового просування товарів салону одягу «PARADISE» за рахунок застосування засобів Інтернет-маркетингу. Положення, що захищаються: проведення маркетингового дослідження ефективності каналів просування торгового підприємства на ринку жіночого одягу; просування товарної пропозиції магазину «PARADISE» у соціальній мережі TikTok; застосування співпраці з лідерами думок завдяки блогінгу в мережі TikTok. У роботі використано такі методи наукових досліджень, як: узагальнення, індукція, дедукція, теорія маркетингу і конкуренції, експертна оцінка, IFAS-, EFAS-, SWOT-, PEST-аналізи. Кваліфікаційна робота напряму взаємопов’язана з виконаною переддипломною практикою на підприємстві ПП Царенко І.А. Інформація щодо впровадження – розроблений маркетинговий проект буде впроваджений в підприємство ПП Царенко І.А. для вдосконалення системи просування продукції за допомогою інструментів Інтернет-маркетингу.uk_UA
dc.description.abstractПояснювальна записка: 85 с., 18 рис., 12 таб., 3 дод., 40 джерел. В даній кваліфікаційній роботі було вдосконалено систему маркетингового просування товарів салону одягу за рахунок застосування засобів Інтернет-маркетингу. Об’єкт дослідження – процес маркетингової комунікаційної діяльності магазину жіночого одягу «PARADISE», що знаходиться в місті Пологи. Мета кваліфікаційної роботи – вдосконалення системи маркетингового просування товарів салону одягу «PARADISE» за рахунок застосування засобів Інтернет-маркетингу. Положення, що захищаються: проведення маркетингового дослідження ефективності каналів просування торгового підприємства на ринку жіночого одягу; просування товарної пропозиції магазину «PARADISE» у соціальній мережі TikTok; застосування співпраці з лідерами думок завдяки блогінгу в мережі TikTok. У роботі використано такі методи наукових досліджень, як: узагальнення, індукція, дедукція, теорія маркетингу і конкуренції, експертна оцінка, IFAS-, EFAS-, SWOT-, PEST-аналізи. Кваліфікаційна робота напряму взаємопов’язана з виконаною переддипломною практикою на підприємстві ПП Царенко І.А. Інформація щодо впровадження – розроблений маркетинговий проект буде впроваджений в підприємство ПП Царенко І.А. для вдосконалення системи просування продукції за допомогою інструментів Інтернет-маркетингу.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГ, ІНСТРУМЕНТИ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ, КАНАЛИ ВЗАЄМОДІЇ ЗІ СПОЖИВАЧАМИ, КАНАЛИ ПРОДАЖУ, МАРКЕТИНГ, МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ, МАРКЕТИНГОВЕ ПРОСУВАННЯ, СИСТЕМА МАРКЕТИНГОВОГО ПРОСУВАННЯ, ЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГuk_UA
dc.titleМаркетингове просування продукції в мережі Інтернетuk_UA
Розташовується у зібраннях:2021 рік випуску 075 маркетинг Бакалаври

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ткаченко.pdf1,88 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.