Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/162076
Назва: Мерчандайзинг у системі маркетингових комунікацій на підприємтстві
Автори: Шваб, Тетяна
Ключові слова: МЕРЧАНДАЙЗИНГ, МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ, МАРКЕТИНГОВІ ІНСТРУМЕНТИ, АСОРТИМЕНТНА ПОЛІТИКА, ПРОСУВАННЯ ТОВАРІВ, ХАРЧОВА ПРОДУКЦІЯ
Дата публікації: 11-чер-2021
Короткий огляд (реферат): Пояснювальна записка: 84 с., 9 рис., 27 табл., 32 джерел. В кваліфікаційній роботі проаналізовано маркетингову асортиментну діяльність харчового підприємства на ринку морозива, а також проаналізовано внутрішнє (сильні та слабкі сторони) та зовнішнє середовище (можливості та загрози) підприємства. Проведено маркетингове дослідження можливості підвищення частки високоприбуткових товарів в складі товарного портфелю підприємства, визначення ключових товарних позицій, отримання аналітичної бази для розробки заходів щодо оптимізації асортиментної політики з метою формування системи мерчандайзингу на підприємстві. Об’єкт розроблення: процес формування мерчандайзингу у системі маркетингових комунікацій на підприємстві. Мета кваліфікаційної роботи: обґрунтування теоретико-методичних засад та формування концепції мерчандайзингу у системі маркетингових комунікацій на підприємстві. Положення, що захищаються: застосування мерчандайзингу підприємством в просуванні товарів до кінцевих споживачів дозволило визначити вплив системи мерчандайзингу, що безпосередньо впливає на маркетингову діяльність компанії у цій сфері. Кваліфікаційна робота має тісний зв'язок із виконаними курсовими роботами з маркетингових досліджень, маркетингового ціноутворення, науковими студентськими роботами з маркетингу. Результати роботи можуть бути використані на підприємствах харчової промисловості України. Робота має застосування мерчандайзингу у системі маркетингових комунікацій на підприємстві. Соціально - економічна ефективність роботи полягає у формуванні концепції мерчандайзингу, яка ефективно впливає на розвиток підприємства. Висновки, пропозиції щодо розвитку об’єкта розроблення: удосконалення системи мерчандайзингу на підприємстві і визначення впливу маркетингових комунікацій на ефективність просування продукції в харчовій галузі. У роботі використано такі методи досліджень: матричний аналіз, статистичний метод, графічний метод, SWOT-аналіз, АВС-аналіз, економіко-математичний аналіз.
Опис: Пояснювальна записка: 84 с., 9 рис., 27 табл., 32 джерел. В кваліфікаційній роботі проаналізовано маркетингову асортиментну діяльність харчового підприємства на ринку морозива, а також проаналізовано внутрішнє (сильні та слабкі сторони) та зовнішнє середовище (можливості та загрози) підприємства. Проведено маркетингове дослідження можливості підвищення частки високоприбуткових товарів в складі товарного портфелю підприємства, визначення ключових товарних позицій, отримання аналітичної бази для розробки заходів щодо оптимізації асортиментної політики з метою формування системи мерчандайзингу на підприємстві. Об’єкт розроблення: процес формування мерчандайзингу у системі маркетингових комунікацій на підприємстві. Мета кваліфікаційної роботи: обґрунтування теоретико-методичних засад та формування концепції мерчандайзингу у системі маркетингових комунікацій на підприємстві. Положення, що захищаються: застосування мерчандайзингу підприємством в просуванні товарів до кінцевих споживачів дозволило визначити вплив системи мерчандайзингу, що безпосередньо впливає на маркетингову діяльність компанії у цій сфері. Кваліфікаційна робота має тісний зв'язок із виконаними курсовими роботами з маркетингових досліджень, маркетингового ціноутворення, науковими студентськими роботами з маркетингу. Результати роботи можуть бути використані на підприємствах харчової промисловості України. Робота має застосування мерчандайзингу у системі маркетингових комунікацій на підприємстві. Соціально - економічна ефективність роботи полягає у формуванні концепції мерчандайзингу, яка ефективно впливає на розвиток підприємства. Висновки, пропозиції щодо розвитку об’єкта розроблення: удосконалення системи мерчандайзингу на підприємстві і визначення впливу маркетингових комунікацій на ефективність просування продукції в харчовій галузі. У роботі використано такі методи досліджень: матричний аналіз, статистичний метод, графічний метод, SWOT-аналіз, АВС-аналіз, економіко-математичний аналіз.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/162076
Розташовується у зібраннях:2021 рік випуску 075 маркетинг Бакалаври

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Шваб.pdf1,36 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.