Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/162077
Назва: Маркетингове дослідження особливостей просування компанії у соціальних мережах
Автори: Бакуленко, Катерина
Ключові слова: КОНВЕРСІЯ, КОНТЕНТ-ПЛАН, ЛІДОГЕНЕРАЦІЯ, МАРКЕТИНГОВА КОМУНІКАЦІЙНА ПОЛІТИКА, МАРКЕТИНГОВЕ ПРОСУВАННЯ, МАРКЕТИНГ СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ, ТАРГЕТ
Дата публікації: 10-чер-2022
Короткий огляд (реферат): Пояснювальна записка: 100 с., 50 рис., 14 табл., 2 додатків, 38 джерел. У кваліфікаційній роботі проаналізовано особливості маркетингу соціальних мереж підприємствамна рику послуг. Проведений аналіз стану ринку громадського харчування. Проаналізоване зовнішнє і внутрішнє середовище підприємства. Проведене дослідження маркетингових комунікацій у соціальних мережах підприємства, та порівняльний аналіз соціальних мереж закладів конкурентів. Розроблені рекомендації та створено контент-план. Об’єкт розроблення: є процес маркетингового просування закладу громадського харчування у соціальних мережах. Мета кваліфікаційної роботи: є дослідження маркетингу у соціальних мережах ресторану «Сушия» і її конкурентів. Положення, що захищаються: формування власного іміджу підприємства у соціальних мережах, особливості створення гармонійного візуалу і методів органічного просування, що дозволить якісніше впливати на споживача, збільшити рівень комунікації та задоволеність клієнтів. Кваліфікаційна робота має прямий зв'язок із виконаними курсовими роботами з маркетингових досліджень, маркетингового ціноутворення, науковими студентськими роботами з маркетингу. Робота має застосування у сфері маркетингу соціальних мереж на ринку послуг. Соціально-економічна ефективність роботи полягає у просуванні компаній через методи просування у соціальних мережах, що сприяє збільшенню аудиторії і підвищення її лояльності до бренду, відповідно збільшення клієнтів і обсягів продажу. Висновки, пропозиції щодо розвитку об’єкта розроблення: удосконалення візуальної стратегії підприємства шляхом розроблення і підтримання нового контен-плану та рекомендацій стосовно пропрацювання негативних моментів з кліжнтами, підвищенню взаємодії з ними та вдосконалення власної унікальної торгової пропозиції. У роботі використано такі методи досліджeнь: анкeтування, якісний мeтод, мeтод eкспeртниx оцінок, IFAS-аналіз, EFAS-аналіз, PESТ-аналіз, SWOТ-аналіз, методика SMАRT, багатокутник конкурентоспроможності, піраміда Маслоу, формаування циклу звички.
Опис: Пояснювальна записка: 100 с., 50 рис., 14 табл., 2 додатків, 38 джерел. У кваліфікаційній роботі проаналізовано особливості маркетингу соціальних мереж підприємствамна рику послуг. Проведений аналіз стану ринку громадського харчування. Проаналізоване зовнішнє і внутрішнє середовище підприємства. Проведене дослідження маркетингових комунікацій у соціальних мережах підприємства, та порівняльний аналіз соціальних мереж закладів конкурентів. Розроблені рекомендації та створено контент-план. Об’єкт розроблення: є процес маркетингового просування закладу громадського харчування у соціальних мережах. Мета кваліфікаційної роботи: є дослідження маркетингу у соціальних мережах ресторану «Сушия» і її конкурентів. Положення, що захищаються: формування власного іміджу підприємства у соціальних мережах, особливості створення гармонійного візуалу і методів органічного просування, що дозволить якісніше впливати на споживача, збільшити рівень комунікації та задоволеність клієнтів. Кваліфікаційна робота має прямий зв'язок із виконаними курсовими роботами з маркетингових досліджень, маркетингового ціноутворення, науковими студентськими роботами з маркетингу. Робота має застосування у сфері маркетингу соціальних мереж на ринку послуг. Соціально-економічна ефективність роботи полягає у просуванні компаній через методи просування у соціальних мережах, що сприяє збільшенню аудиторії і підвищення її лояльності до бренду, відповідно збільшення клієнтів і обсягів продажу. Висновки, пропозиції щодо розвитку об’єкта розроблення: удосконалення візуальної стратегії підприємства шляхом розроблення і підтримання нового контен-плану та рекомендацій стосовно пропрацювання негативних моментів з кліжнтами, підвищенню взаємодії з ними та вдосконалення власної унікальної торгової пропозиції. У роботі використано такі методи досліджeнь: анкeтування, якісний мeтод, мeтод eкспeртниx оцінок, IFAS-аналіз, EFAS-аналіз, PESТ-аналіз, SWOТ-аналіз, методика SMАRT, багатокутник конкурентоспроможності, піраміда Маслоу, формаування циклу звички.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/162077
Розташовується у зібраннях:2022 рік випуску 075 маркетинг Бакалаври

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бакуленко.pdf3,14 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.