Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/162101
Назва: Стратегічна поведінка компанії на ринку програмного забезпечення»
Автори: Борисенко, Таїсія
Ключові слова: СТРАТЕГІЧНА ПОВЕДІНКА, МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ, ІННОВАЦІЙНІ РОЗРОБКИ, МОБІЛЬНІ ДОДАТКИ, РИНОК ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ.
Дата публікації: 29-кві-2022
Короткий огляд (реферат): Пояснювальна записка: 86 с., 3 рис.10 табл., 5 додатків, 52 джерела. Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню стратегічної поведінки ТОВ «Lanars» на ринку програмного забезпечення у сегменті мобільних додатків. На основі аналізу фінансово-економічних показників підприємства виявлено його управлінську проблему, виокремлено фактори внутрішнього (сильні та слабкі сторони) та зовнішнього середовища (можливості та загрози) підприємства. Проведено аналіз ринку програмного забезпечення мобільних додатків та конкурентної позиції компанії, досліджено ринок на предмет його концентрації та визначено складові маркетингової стратегії підприємства. Об’єкт дослідження: ринкова взаємодія економічних суб’єктів – виробників програмного забезпечення. Предмет дослідження: стратегічна поведінка компанії на ринку програмного забезпечення у сегменті мобільних додатків. Мета кваліфікаційної роботи: вдосконалення теоретико-методичних засад та формування практичних рекомендацій щодо стратегічної поведінки компанії на ринку програмного забезпечення у сегменті мобільних додатків. Положення, що захищаються: правильна стратегічна поведінка компанії на ринку програмного забезпечення сприяє використанню можливостей нейтралізації загроз зовнішнього середовища, які змінюють стратегічний потенціал підприємства з метою досягнення поставлених цілей розвитку. Висновки, пропозиції щодо розвитку об’єкта розроблення: зміна стратегічної поведінки компанії у площині маркетингу необхідна задля максимізації прибутку. У роботі використано такі методи досліджень, як: абстракція, статистичний аналіз, метод eкспeртниx оцінок, IFAS-аналіз, EFAS-аналіз, PESТ-аналіз, SWOТ-аналіз, аналіз п’яти сил Портера.
Опис: Пояснювальна записка: 86 с., 3 рис.10 табл., 5 додатків, 52 джерела. Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню стратегічної поведінки ТОВ «Lanars» на ринку програмного забезпечення у сегменті мобільних додатків. На основі аналізу фінансово-економічних показників підприємства виявлено його управлінську проблему, виокремлено фактори внутрішнього (сильні та слабкі сторони) та зовнішнього середовища (можливості та загрози) підприємства. Проведено аналіз ринку програмного забезпечення мобільних додатків та конкурентної позиції компанії, досліджено ринок на предмет його концентрації та визначено складові маркетингової стратегії підприємства. Об’єкт дослідження: ринкова взаємодія економічних суб’єктів – виробників програмного забезпечення. Предмет дослідження: стратегічна поведінка компанії на ринку програмного забезпечення у сегменті мобільних додатків. Мета кваліфікаційної роботи: вдосконалення теоретико-методичних засад та формування практичних рекомендацій щодо стратегічної поведінки компанії на ринку програмного забезпечення у сегменті мобільних додатків. Положення, що захищаються: правильна стратегічна поведінка компанії на ринку програмного забезпечення сприяє використанню можливостей нейтралізації загроз зовнішнього середовища, які змінюють стратегічний потенціал підприємства з метою досягнення поставлених цілей розвитку. Висновки, пропозиції щодо розвитку об’єкта розроблення: зміна стратегічної поведінки компанії у площині маркетингу необхідна задля максимізації прибутку. У роботі використано такі методи досліджень, як: абстракція, статистичний аналіз, метод eкспeртниx оцінок, IFAS-аналіз, EFAS-аналіз, PESТ-аналіз, SWOТ-аналіз, аналіз п’яти сил Портера.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/162101
Розташовується у зібраннях:2022 рік випуску 075 маркетинг Бакалаври

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Борисенко.pdf1,61 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.