Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/162135
Назва: Дослідження конкурентоспроможності товарів власних торгових марок роздрібної торгової мережі
Автори: Клименко, Анна
Ключові слова: ВЛАСНІ ТОРГОВІ МАРКИ, МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ, АСОРТИМЕНТНА ПОЛІТИКА, ПРОСУВАННЯ
Дата публікації: 10-чер-2022
Короткий огляд (реферат): Пояснювальна записка: 86 с., 35 рис., 26 табл., 1 додаток, 45 джерел. В кваліфікаційній роботі проаналізований рівень конкурентоспроможності товарів власних торгових марок роздрібної торгової мережі, що діє на ринку дрогері-рітейлу України. Проаналізовано внутрішнє (сильні та слабкі сторони) та зовнішнє середовище (можливості та загрози) підприємства. Проведено маркетингове дослідження з метою виявлення ступеню обізнаності та лояльності споживачів до власних торгових марок задля визначення шляхів збільшення їхньої частки продажів в загальному об’ємі продажів. Об’єкт розроблення: процес забезпечення конкурентоспроможності товарів власних торгових марок роздрібної торгової мережі. Мета кваліфікаційної роботи: дослідження конкурентоспроможності власних торгових марок роздрібної торгової мережі Watsons. Положення, що захищаються: процес просування власних торгових марок підприємства, що сформований на основі результатів маркетингових досліджень, сприяє підвищенню популярності ВТМ та збільшенню їхньої частки продажів. Кваліфікаційна робота має тісний зв’язок із виконаними курсовими роботами з маркетингових досліджень, маркетингового стратегічного планування, науковими студентськими роботами з маркетингу. Результати роботи можуть бути використані на підприємствах роздрібної торгівлі, що мають на меті створення та просування товарів власних торгових марок. Соціально-економічна ефективність роботи полягає у забезпеченні конкурентоспроможності товарів власних торгових марок з урахуванням потреб споживачів мережі. Висновки, пропозиції щодо розвитку об’єкта розроблення: удосконалення методів просування ВТМ в категорії «Товари для догляду за 4 тілом» з метою збільшення частки продажів ВТМ в загальному об’ємі продажів. У роботі використано такі методи досліджень: метод експертних оцінок (IFAS-аналіз при оцінці факторів внутрішнього середовища підприємства; EFAS-аналіз при оцінці факторів зовнішнього середовища підприємства; багатокутник конкурентоспроможності при оцінці конкурентів); методи маркетингових досліджень (метод опитування); статистичні методи (частотний аналіз при аналізі результатів маркетингового дослідження); методи маркетингового аналізу (SWOT-аналіз, SWOT- матриця, матриця McKinsey).
Опис: Пояснювальна записка: 86 с., 35 рис., 26 табл., 1 додаток, 45 джерел. В кваліфікаційній роботі проаналізований рівень конкурентоспроможності товарів власних торгових марок роздрібної торгової мережі, що діє на ринку дрогері-рітейлу України. Проаналізовано внутрішнє (сильні та слабкі сторони) та зовнішнє середовище (можливості та загрози) підприємства. Проведено маркетингове дослідження з метою виявлення ступеню обізнаності та лояльності споживачів до власних торгових марок задля визначення шляхів збільшення їхньої частки продажів в загальному об’ємі продажів. Об’єкт розроблення: процес забезпечення конкурентоспроможності товарів власних торгових марок роздрібної торгової мережі. Мета кваліфікаційної роботи: дослідження конкурентоспроможності власних торгових марок роздрібної торгової мережі Watsons. Положення, що захищаються: процес просування власних торгових марок підприємства, що сформований на основі результатів маркетингових досліджень, сприяє підвищенню популярності ВТМ та збільшенню їхньої частки продажів. Кваліфікаційна робота має тісний зв’язок із виконаними курсовими роботами з маркетингових досліджень, маркетингового стратегічного планування, науковими студентськими роботами з маркетингу. Результати роботи можуть бути використані на підприємствах роздрібної торгівлі, що мають на меті створення та просування товарів власних торгових марок. Соціально-економічна ефективність роботи полягає у забезпеченні конкурентоспроможності товарів власних торгових марок з урахуванням потреб споживачів мережі. Висновки, пропозиції щодо розвитку об’єкта розроблення: удосконалення методів просування ВТМ в категорії «Товари для догляду за 4 тілом» з метою збільшення частки продажів ВТМ в загальному об’ємі продажів. У роботі використано такі методи досліджень: метод експертних оцінок (IFAS-аналіз при оцінці факторів внутрішнього середовища підприємства; EFAS-аналіз при оцінці факторів зовнішнього середовища підприємства; багатокутник конкурентоспроможності при оцінці конкурентів); методи маркетингових досліджень (метод опитування); статистичні методи (частотний аналіз при аналізі результатів маркетингового дослідження); методи маркетингового аналізу (SWOT-аналіз, SWOT- матриця, матриця McKinsey).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/162135
Розташовується у зібраннях:2022 рік випуску 075 маркетинг Бакалаври

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Клименко.pdf6,09 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.