Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/162138
Назва: Маркетингове дослідження особливостей споживчого вибору на ринку кондитерських виробів
Автори: Кузьміна, Вероніка
Дата публікації: 10-чер-2022
Короткий огляд (реферат): Загальний обсяг кваліфікаційної роботи, виконаної на тему «Маркетингове дослідження особливостей споживчого вибору на ринку кондитерських виробів» складає 86 сторінки, містить 16 рисунків, 30 таблиць, 43 використаних джерела, 1 додаткок. Мета роботи – виявлення на основі маркетингових досліджень особливостей споживчого вибору на ринку кондитерських виробів. Об’єкт дослідження – процес маркетингового дослідження особливостей споживчого вибору на ринку кондитерських виробів. Предмет дослідження – маркетингове дослідження особливостей споживчого вибору на ринку кондитерських виробів. Сфера використання результатів дослідження – підприємства кондитерської галузі України, де можуть бути запроваджені основні рекомендації з удосконалення маркетингової діяльності підприємства, які здебільшого є універсальними для багатьох галузей економіки. Положення, що захищаються у даній кваліфікаційній роботі полягають у значущості запропонованих результатів маркетингового дослідження; рекомендацій щодо вдосконалення діяльності підприємства на ринку. Ключові слова: маркетингове дослідження, шоколад, кондитерські вироби, споживачі, комплекс маркетингу, етапи дослідження, споживчий вибір, конкурентне середовище, маркетинг.
Опис: Загальний обсяг кваліфікаційної роботи, виконаної на тему «Маркетингове дослідження особливостей споживчого вибору на ринку кондитерських виробів» складає 86 сторінки, містить 16 рисунків, 30 таблиць, 43 використаних джерела, 1 додаткок. Мета роботи – виявлення на основі маркетингових досліджень особливостей споживчого вибору на ринку кондитерських виробів. Об’єкт дослідження – процес маркетингового дослідження особливостей споживчого вибору на ринку кондитерських виробів. Предмет дослідження – маркетингове дослідження особливостей споживчого вибору на ринку кондитерських виробів. Сфера використання результатів дослідження – підприємства кондитерської галузі України, де можуть бути запроваджені основні рекомендації з удосконалення маркетингової діяльності підприємства, які здебільшого є універсальними для багатьох галузей економіки. Положення, що захищаються у даній кваліфікаційній роботі полягають у значущості запропонованих результатів маркетингового дослідження; рекомендацій щодо вдосконалення діяльності підприємства на ринку. Ключові слова: маркетингове дослідження, шоколад, кондитерські вироби, споживачі, комплекс маркетингу, етапи дослідження, споживчий вибір, конкурентне середовище, маркетинг.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/162138
Розташовується у зібраннях:2022 рік випуску 075 маркетинг Бакалаври

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кузьміна.pdf1,41 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.