Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/162139
Назва: Формування іміджу підприємства сфери послуг
Автори: Кушліна, Анна
Ключові слова: МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ, ІМІДЖ, ЛОЯЛЬНІСТЬ СПОЖИВАЧІВ, ПОСЛУГИ, МАРКЕТИНГОВЕ СЕРЕДОВИЩЕ
Дата публікації: 10-чер-2022
Короткий огляд (реферат): Пояснювальна записка: 64 с., 13 рис., 13 табл., 1 додаток, 63 джерела. У кваліфікаційній роботі проаналізовано процес формування іміджу в мережі кав’ярень «AromaKava», а також внутрішнє та зовнішнє сeрeдовищe підприємства. Об’єктом кваліфікаційної роботи являється процес маркетингової діяльності щодо формування іміджу компанії «AromaKava». Предметом кваліфікаційної роботи являється створення репутаційного впливу компанії «AromaKava» на рішення споживача про купівлю. Мета кваліфікаційної роботи: дослідити теоретичні та практичні положення щодо формування іміджу підприємства сфери послуг. В результаті дослідження було надано пропозиції щодо підвищення абсолютної лояльності споживачів до компанії «AromaKava». Інформація щодо впровадження: результати дослідження будуть використані компанією «AromaKava» задля покращення іміджу мережі кав’ярень та удосконалення програми лояльності для споживачів. У роботі використано такі методи досліджeнь:, мeтод eкспeртниx оцінок, IFAS- аналіз, EFAS-аналіз, PESТ-аналіз, SWOТ-аналіз, методика оцінки конкурентної позиції підприємства, порівняльний аналіз з конкурентами.
Опис: Пояснювальна записка: 64 с., 13 рис., 13 табл., 1 додаток, 63 джерела. У кваліфікаційній роботі проаналізовано процес формування іміджу в мережі кав’ярень «AromaKava», а також внутрішнє та зовнішнє сeрeдовищe підприємства. Об’єктом кваліфікаційної роботи являється процес маркетингової діяльності щодо формування іміджу компанії «AromaKava». Предметом кваліфікаційної роботи являється створення репутаційного впливу компанії «AromaKava» на рішення споживача про купівлю. Мета кваліфікаційної роботи: дослідити теоретичні та практичні положення щодо формування іміджу підприємства сфери послуг. В результаті дослідження було надано пропозиції щодо підвищення абсолютної лояльності споживачів до компанії «AromaKava». Інформація щодо впровадження: результати дослідження будуть використані компанією «AromaKava» задля покращення іміджу мережі кав’ярень та удосконалення програми лояльності для споживачів. У роботі використано такі методи досліджeнь:, мeтод eкспeртниx оцінок, IFAS- аналіз, EFAS-аналіз, PESТ-аналіз, SWOТ-аналіз, методика оцінки конкурентної позиції підприємства, порівняльний аналіз з конкурентами.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/162139
Розташовується у зібраннях:2022 рік випуску 075 маркетинг Бакалаври

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кушліна.pdf1,87 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.