Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/162141
Назва: Формування та впровадження ринкової стратегії компанії на ринку послуг громадського харчування м. Дніпра
Автори: Лось, Руслана
Ключові слова: АНАЛІЗ СЕРЕДОВИЩА, ЛОЯЛЬНІСТЬ, ПОЗИЦІОНУВАННЯ, РЕНТАБЕЛЬНІСТЬ, РИНКОВА СТРАТЕГІЯ, СТРАТЕГІЯ
Дата публікації: 10-чер-2022
Короткий огляд (реферат): Пояснювальна записка: 102 с., 3 рис., 16 табл., 3 додатки, 59 джерел. У кваліфікаційній роботі проаналізовано діяльність підприємства громадського харчування ФОП «Касторних В.І.» як засновника кав’ярні «High hill coffee cafe» на ринку міста Дніпра. Здійснено аналіз внутрішнього (сильні та слабкі сторони) та зовнішнього середовища (можливості та загрози) підприємства. У ході проведення маркетингового дослідження виявлено управлінську проблему закладу та сформовано ринкову стратегію, спрямовану на її вирішення та досягнення довгострокових цілей розвитку підприємства. Об’єктом дослідження є взаємовідносини між економічними суб’єктами з приводу досягнення стратегічних цілей на ринку послуг. Предметом дослідження є процес формування та впровадження ринкової стратегії на ринку послуг громадського харчування міста Дніпра. Мета кваліфікаційної роботи: вдосконалення теоретико-методичних та практичних положень щодо формування та впровадження ринкової стратегії на підприємстві. Положення, що захищаються: для підвищення рівня рентабельності продажів підприємства, яке працює на ринку помірної концентрації, доцільно використати ринкову стратегію зростання, використовуючи для її впровадження маркетингові методи нецінового характеру. Інформація щодо впровадження: результати дослідження будуть використані ФОП «Касторних В.І.» з метою підвищення рівня лояльності споживачів, залучення нових та розробки ринкової стратегії підприємства. Кваліфікаційна робота має зв’язок із виконаними курсовими роботами з маркетингових досліджень, маркетингового стратегічного планування, маркетингового ціноутворення, поведінки споживача та ін. Результати роботи можуть бути використані на підприємствах громадського харчування міста Дніпра. Робота має застосування у сфері стратегічного маркетингу в галузі громадського харчування. Висновки, пропозиції щодо розвитку об’єкта розроблення: вдосконалення старих заходів просування та впровадження нових. У роботі використано такі методи досліджeнь: мeтод eкспeртниx оцінок, кабінетні дослідження, спостереження, IFAS- аналіз, EFAS-аналіз, PESТ-аналіз, SWOТ-аналіз.
Опис: Пояснювальна записка: 102 с., 3 рис., 16 табл., 3 додатки, 59 джерел. У кваліфікаційній роботі проаналізовано діяльність підприємства громадського харчування ФОП «Касторних В.І.» як засновника кав’ярні «High hill coffee cafe» на ринку міста Дніпра. Здійснено аналіз внутрішнього (сильні та слабкі сторони) та зовнішнього середовища (можливості та загрози) підприємства. У ході проведення маркетингового дослідження виявлено управлінську проблему закладу та сформовано ринкову стратегію, спрямовану на її вирішення та досягнення довгострокових цілей розвитку підприємства. Об’єктом дослідження є взаємовідносини між економічними суб’єктами з приводу досягнення стратегічних цілей на ринку послуг. Предметом дослідження є процес формування та впровадження ринкової стратегії на ринку послуг громадського харчування міста Дніпра. Мета кваліфікаційної роботи: вдосконалення теоретико-методичних та практичних положень щодо формування та впровадження ринкової стратегії на підприємстві. Положення, що захищаються: для підвищення рівня рентабельності продажів підприємства, яке працює на ринку помірної концентрації, доцільно використати ринкову стратегію зростання, використовуючи для її впровадження маркетингові методи нецінового характеру. Інформація щодо впровадження: результати дослідження будуть використані ФОП «Касторних В.І.» з метою підвищення рівня лояльності споживачів, залучення нових та розробки ринкової стратегії підприємства. Кваліфікаційна робота має зв’язок із виконаними курсовими роботами з маркетингових досліджень, маркетингового стратегічного планування, маркетингового ціноутворення, поведінки споживача та ін. Результати роботи можуть бути використані на підприємствах громадського харчування міста Дніпра. Робота має застосування у сфері стратегічного маркетингу в галузі громадського харчування. Висновки, пропозиції щодо розвитку об’єкта розроблення: вдосконалення старих заходів просування та впровадження нових. У роботі використано такі методи досліджeнь: мeтод eкспeртниx оцінок, кабінетні дослідження, спостереження, IFAS- аналіз, EFAS-аналіз, PESТ-аналіз, SWOТ-аналіз.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/162141
Розташовується у зібраннях:2022 рік випуску 075 маркетинг Бакалаври

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Лось.pdf1,76 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.