Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/162142
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМаслова, Дар’я-
dc.date.accessioned2023-02-02T11:06:10Z-
dc.date.available2023-02-02T11:06:10Z-
dc.date.issued2022-06-10-
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/162142-
dc.descriptionПояснювальна записка: 95 с., 59 рис., і 8 табл., 4 додатків, 51 джерел. В кваліфікаційній роботі проаналізовано діяльність підприємства на ринку освітніх послуг та його взаємодію з ринком праці. Проаналізовано внутрішнє (сильні та слабкі сторони) середовище підприємства. Проведено маркетингове дослідження поведінки студентів та роботодавців з метою визначення готовності обидвох сторін до співпраці. Об’єкт дослідження: процес взаємодії університету з ринком праці. Предмет дослідження: маркетингові інструменти взаємодії університету з ринком праці. Мета кваліфікаційної роботи: аналіз та вдосконалення теоретико-методичних та практичних положень щодо маркетингової взаємодії університету з ринком праці. Положення, що захищаються: дослідження споживчих очікувань студентів та стейкхолдерів університету дозволило виявити рекомендації щодо покращення надання освітніх послуг, а саме вдосконалення матеріальної бази у співпраці зі стейкхолдерами, поширення дуальної форми здобуття освіти серед студентів університету та створення відповідного розділу на офіційному сайті, створення підрозділу з працевлаштування студентів університету. Інформація щодо впровадження (за наявності): Результати дослідження будуть використані Національним технічним університетом «Дніпровська політехніка» задля покращення освітнього процесу та підвищення обізнаності споживачів і партнерів щодо дуальної форми здобуття освіти та розробки його маркетингової політики. Кваліфікаційна робота має тісний зв’язок із виконаною курсовою роботою з маркетингового стратегічного управління. Результати роботи можуть бути використані закладами вищої освіти України. Робота має застосування у маркетинговій діяльності закладів вищої освіти. Соціально- 4 економічна ефективність роботи полягає у просуванні дуальної форми здобуття освіти, що сприяє покращенню освітнього процесу. Висновки, пропозиції щодо розвитку об’єкта розроблення: удосконалення матеріальної бази університету; створення на сайті університету розділ про дуальну форму здобуття освіти та поширення даного формату серед студентів; відкриття університетом підрозділу, який буде займатись працевлаштуванням студентів. У роботі використано такі методи досліджень: статистичний метод, опитування, якісний метод, фокус-група, мeтод eкспeртниx оцінок, IFAS- аналіз.uk_UA
dc.description.abstractПояснювальна записка: 95 с., 59 рис., і 8 табл., 4 додатків, 51 джерел. В кваліфікаційній роботі проаналізовано діяльність підприємства на ринку освітніх послуг та його взаємодію з ринком праці. Проаналізовано внутрішнє (сильні та слабкі сторони) середовище підприємства. Проведено маркетингове дослідження поведінки студентів та роботодавців з метою визначення готовності обидвох сторін до співпраці. Об’єкт дослідження: процес взаємодії університету з ринком праці. Предмет дослідження: маркетингові інструменти взаємодії університету з ринком праці. Мета кваліфікаційної роботи: аналіз та вдосконалення теоретико-методичних та практичних положень щодо маркетингової взаємодії університету з ринком праці. Положення, що захищаються: дослідження споживчих очікувань студентів та стейкхолдерів університету дозволило виявити рекомендації щодо покращення надання освітніх послуг, а саме вдосконалення матеріальної бази у співпраці зі стейкхолдерами, поширення дуальної форми здобуття освіти серед студентів університету та створення відповідного розділу на офіційному сайті, створення підрозділу з працевлаштування студентів університету. Інформація щодо впровадження (за наявності): Результати дослідження будуть використані Національним технічним університетом «Дніпровська політехніка» задля покращення освітнього процесу та підвищення обізнаності споживачів і партнерів щодо дуальної форми здобуття освіти та розробки його маркетингової політики. Кваліфікаційна робота має тісний зв’язок із виконаною курсовою роботою з маркетингового стратегічного управління. Результати роботи можуть бути використані закладами вищої освіти України. Робота має застосування у маркетинговій діяльності закладів вищої освіти. Соціально- 4 економічна ефективність роботи полягає у просуванні дуальної форми здобуття освіти, що сприяє покращенню освітнього процесу. Висновки, пропозиції щодо розвитку об’єкта розроблення: удосконалення матеріальної бази університету; створення на сайті університету розділ про дуальну форму здобуття освіти та поширення даного формату серед студентів; відкриття університетом підрозділу, який буде займатись працевлаштуванням студентів. У роботі використано такі методи досліджень: статистичний метод, опитування, якісний метод, фокус-група, мeтод eкспeртниx оцінок, IFAS- аналіз.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectМАРКЕТИНГ ОСВІТНІХ ПОСЛУГ, ДУАЛЬНА ФОРМА ЗДОБУТТЯ ОСВІТИ, СТЕЙКХОЛДЕР, ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ ВИПУСКНИКІВ, МАРКЕТИНГ ОСВІТИuk_UA
dc.titleМаркетингове дослідження тенденцій ринку праці задля вдосконалення освітнього процесу на прикладі НТУ «Дніпровська політехніка»uk_UA
Розташовується у зібраннях:2022 рік випуску 075 маркетинг Бакалаври

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Маслова.pdf2,29 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.