Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/162145
Назва: Вплив маркетингової діяльності на конкурентоспроможність підприємства
Автори: Нода, Карина
Ключові слова: МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ, МАРКЕТИНГ, КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ, ПІДПРИЄМСТВО, ВПЛИВ, СТРАТЕГІЯ
Дата публікації: 10-чер-2022
Короткий огляд (реферат): Пояснювальна записка: 69 с., 13 рисунків, 27 таблиць, 2 додатки, 51 літературних джерел. В кваліфікаційній роботі проаналізовано вплив маркетингової діяльності на конкурентоспроможність підприємства на ринку товарів побутової хімії, а також проаналізовано внутрішнє (сильні та слабкі сторони) та зовнішнє сeрeдовищe (можливості та загрози) підприємства. Провeдeний аналіз ринку діяльності та здійснена оцінка факторів впливу на конкурентоспроможність підприємства. Об’єкт розроблення: процес впливу маркетингової діяльності ТОВ «ЕРГОПАК» на його конкурентоспроможність. Мета кваліфікаційної роботи: обґрунтування впливу маркетингової діяльності на конкурентоспроможність підприємства Положення, що захищаються: аналіз маркетингової діяльності та оцінка конкурентоспроможності підприємства дозволили сформувати загальну конкурентну стратегію та виокремити маркетингові чинники її забезпечення. Інформація щодо впровадження (за наявності): Результати дослідження будуть використані в діяльності ТОВ «ЕРГОПАК» з метою підвищення ефективності його функціонування. Кваліфікаційна робота має тісний зв'язок із виконаними курсовими роботами з маркетингових досліджень, маркетингового ціноутворення, науковими студентськими роботами з маркетингу. Результати роботи можуть бути використані на торгових підприємствах України. Висновки, пропозиції щодо розвитку об’єкта розроблення: удосконалення маркетингової діяльності на підприємстві, а також її впливу на конкурентоспроможність; механізму визначення інтегративного показника конкурентоспроможності. У роботі використано такі методи досліджeнь: статистичний мeтод, мeтод eкспeртниx оцінок, PESТ-аналіз, SWOТ-аналіз.
Опис: Пояснювальна записка: 69 с., 13 рисунків, 27 таблиць, 2 додатки, 51 літературних джерел. В кваліфікаційній роботі проаналізовано вплив маркетингової діяльності на конкурентоспроможність підприємства на ринку товарів побутової хімії, а також проаналізовано внутрішнє (сильні та слабкі сторони) та зовнішнє сeрeдовищe (можливості та загрози) підприємства. Провeдeний аналіз ринку діяльності та здійснена оцінка факторів впливу на конкурентоспроможність підприємства. Об’єкт розроблення: процес впливу маркетингової діяльності ТОВ «ЕРГОПАК» на його конкурентоспроможність. Мета кваліфікаційної роботи: обґрунтування впливу маркетингової діяльності на конкурентоспроможність підприємства Положення, що захищаються: аналіз маркетингової діяльності та оцінка конкурентоспроможності підприємства дозволили сформувати загальну конкурентну стратегію та виокремити маркетингові чинники її забезпечення. Інформація щодо впровадження (за наявності): Результати дослідження будуть використані в діяльності ТОВ «ЕРГОПАК» з метою підвищення ефективності його функціонування. Кваліфікаційна робота має тісний зв'язок із виконаними курсовими роботами з маркетингових досліджень, маркетингового ціноутворення, науковими студентськими роботами з маркетингу. Результати роботи можуть бути використані на торгових підприємствах України. Висновки, пропозиції щодо розвитку об’єкта розроблення: удосконалення маркетингової діяльності на підприємстві, а також її впливу на конкурентоспроможність; механізму визначення інтегративного показника конкурентоспроможності. У роботі використано такі методи досліджeнь: статистичний мeтод, мeтод eкспeртниx оцінок, PESТ-аналіз, SWOТ-аналіз.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/162145
Розташовується у зібраннях:2022 рік випуску 075 маркетинг Бакалаври

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Нода.pdf1,76 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.