Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/162147
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПлахтій, Валерія-
dc.date.accessioned2023-02-02T11:15:13Z-
dc.date.available2023-02-02T11:15:13Z-
dc.date.issued2022-06-10-
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/162147-
dc.descriptionМета кваліфікаційної роботи – обґрунтування програми маркетингового впливу на споживчий вибір унікальних промислових послуг. Об’єкт дослідження – поведінка споживача в умовах інноваційної трансформації ринку промислових послуг. Предмет дослідження – методи маркетингового впливу на споживчий вибір унікальних промислових послуг. Методи дослідження – методи експертних оцінок, методи анкетування, АВС-аналіз, XYZ-аналіз, EFAS-аналіз, IFAS-аналіз, SWOT-аналіз, матриця Томпсона і Стрікланда, 7Р-аналіз, PEST-аналіз, матриця ЕТОМ. Результати дослідження – проаналізовано маркетингову діяльність типового промислового підприємства, що працює в умовах трансформації ринку; визначено загрози та можливості для розвитку промислового підприємства; досліджено особливості поведінки споживачів на промисловому ринку; Положення, що захищаються – програма маркетингового впливу на поведінку споживача на ринку промислових унікальних послуг. Апробація результатів – Winter School «Transition to sustainable consumption and production: the business management context». Thematic Session 5: The Involvement of Citizens in Matters Relating to Environmental Sustainability Взаємозв’язок з іншими роботами – були використані фундаментальні теоретичні положення, принципи, методи та рекомендації, що розроблені провідними українськими та зарубіжними маркетологами у галузі унікальних товарів та послуг, поведінки споживачів та промислового маркетингу. Інформація щодо впровадження – результати дослідження будуть використані ТОВ ТГ «Альбатрос» задля розробки його маркетингової політики. Соціально-економічна ефективність роботи – запропонована програма маркетингового впливу на споживчий вибір спрямована на задоволення потреб споживачів на ринку унікальних послуг, також програма сприяє популяризації послуги плазмова різка на українському промисловому ринку.uk_UA
dc.description.abstractМета кваліфікаційної роботи – обґрунтування програми маркетингового впливу на споживчий вибір унікальних промислових послуг. Об’єкт дослідження – поведінка споживача в умовах інноваційної трансформації ринку промислових послуг. Предмет дослідження – методи маркетингового впливу на споживчий вибір унікальних промислових послуг. Методи дослідження – методи експертних оцінок, методи анкетування, АВС-аналіз, XYZ-аналіз, EFAS-аналіз, IFAS-аналіз, SWOT-аналіз, матриця Томпсона і Стрікланда, 7Р-аналіз, PEST-аналіз, матриця ЕТОМ. Результати дослідження – проаналізовано маркетингову діяльність типового промислового підприємства, що працює в умовах трансформації ринку; визначено загрози та можливості для розвитку промислового підприємства; досліджено особливості поведінки споживачів на промисловому ринку; Положення, що захищаються – програма маркетингового впливу на поведінку споживача на ринку промислових унікальних послуг. Апробація результатів – Winter School «Transition to sustainable consumption and production: the business management context». Thematic Session 5: The Involvement of Citizens in Matters Relating to Environmental Sustainability Взаємозв’язок з іншими роботами – були використані фундаментальні теоретичні положення, принципи, методи та рекомендації, що розроблені провідними українськими та зарубіжними маркетологами у галузі унікальних товарів та послуг, поведінки споживачів та промислового маркетингу. Інформація щодо впровадження – результати дослідження будуть використані ТОВ ТГ «Альбатрос» задля розробки його маркетингової політики. Соціально-економічна ефективність роботи – запропонована програма маркетингового впливу на споживчий вибір спрямована на задоволення потреб споживачів на ринку унікальних послуг, також програма сприяє популяризації послуги плазмова різка на українському промисловому ринку.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectУНІКАЛЬНІ ПРОМИСЛОВІ ПОСЛУГИ, МАРКЕТИНГОВІ ФАКТОРИ, СПОЖИВЧИЙ ВИБІР, МАРКЕТИНГОВЕ УПРАВЛІННЯ, АСОРТИМЕНТ ПОСЛУГuk_UA
dc.titleВивчення факторів, що впливають на споживчий вибір унікальних промислових послугuk_UA
Розташовується у зібраннях:2022 рік випуску 075 маркетинг Бакалаври

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ПлахтійВалерія.pdf3,24 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.