Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/162156
Назва: Формування маркетингової стратегії підприємства на ринку мас- медіа
Автори: Сосна, Олесій
Ключові слова: МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ, ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ, МАРКЕТИНГОВЕ СЕРЕДОВИЩЕ
Дата публікації: 10-чер-2022
Короткий огляд (реферат): Пояснювальна записка: 83 с., 21 рис., 15 табл., 57 джерел. У кваліфікаційній роботі розглянуто сутність і зміст поняття маркетингової стратегії; досліджено класифікаційні ознаки та характеристика маркетингових стратегій; вивчено маркетингову інформація, її види та джерела; досліджено сутність, підходи до формування особливостей поняття «засобу масової інформації»; зроблено аналіз факторів маркетингового середовища на підприємстві «Регіональний засіб масової комунікації «Наше місто / ДніпроTV» зроблено оцінку маркетингової діяльності та системи маркетингових комунікацій підприємства «Регіональний засіб масової комунікації «Наше місто / ДніпроTV»; проаналізовано маркетингові комунікації компаній-конкурентів підприємства «Регіональний засіб масової комунікації «Наше місто / ДніпроTV» - ТОВ «Телеканал «Дніпро ТВ»; вибрано напрями удосконалення маркетингової стратегії на підприємстві «Регіональний засіб масової комунікації «Наше місто / ДніпроTV» - ТОВ «Телеканал «Дніпро ТВ» з ТОВ «Телеканал «Дніпро ТВ»; запропоновано інноваційні засоби та підходи щодо формування маркетингової стратегії на підприємстві «Регіональний засіб масової комунікації «Наше місто / ДніпроTV» - ТОВ «Телеканал «Дніпро ТВ». Об’єктом кваліфікаційної роботи є маркетингова стратегія засобу масової комунікації. Метою кваліфікаційної роботи є дослідження формування та розвитку маркетингової стратегії засобу масової комунікації на прикладі підприємства «Регіональний засіб масової комунікації «Наше місто / ДніпроTV». Кваліфікаційна робота має тісний зв'язок із виконаними курсовими роботами з маркетингових досліджень, маркетингового ціноутворення, науковими студентськими роботами з маркетингу. 5 Для вирішення поставлених завдань використовувалися такі методи: наукове узагальнення при визначенні сутності і змісту поняття маркетингової стратегії, діалектичний метод при визначенні класифікаційної ознаки та характеристики маркетингових стратегій; метод математичної статистики при обробці статистичних даних підприємства, фінансовий аналіз та метод порівняння при зіставленні показників у динаміці фінансово-економічної діяльності, метод Space-аналізу при визначенні стратегічного потенціалу підприємства на ринку.
Опис: Пояснювальна записка: 83 с., 21 рис., 15 табл., 57 джерел. У кваліфікаційній роботі розглянуто сутність і зміст поняття маркетингової стратегії; досліджено класифікаційні ознаки та характеристика маркетингових стратегій; вивчено маркетингову інформація, її види та джерела; досліджено сутність, підходи до формування особливостей поняття «засобу масової інформації»; зроблено аналіз факторів маркетингового середовища на підприємстві «Регіональний засіб масової комунікації «Наше місто / ДніпроTV» зроблено оцінку маркетингової діяльності та системи маркетингових комунікацій підприємства «Регіональний засіб масової комунікації «Наше місто / ДніпроTV»; проаналізовано маркетингові комунікації компаній-конкурентів підприємства «Регіональний засіб масової комунікації «Наше місто / ДніпроTV» - ТОВ «Телеканал «Дніпро ТВ»; вибрано напрями удосконалення маркетингової стратегії на підприємстві «Регіональний засіб масової комунікації «Наше місто / ДніпроTV» - ТОВ «Телеканал «Дніпро ТВ» з ТОВ «Телеканал «Дніпро ТВ»; запропоновано інноваційні засоби та підходи щодо формування маркетингової стратегії на підприємстві «Регіональний засіб масової комунікації «Наше місто / ДніпроTV» - ТОВ «Телеканал «Дніпро ТВ». Об’єктом кваліфікаційної роботи є маркетингова стратегія засобу масової комунікації. Метою кваліфікаційної роботи є дослідження формування та розвитку маркетингової стратегії засобу масової комунікації на прикладі підприємства «Регіональний засіб масової комунікації «Наше місто / ДніпроTV». Кваліфікаційна робота має тісний зв'язок із виконаними курсовими роботами з маркетингових досліджень, маркетингового ціноутворення, науковими студентськими роботами з маркетингу. 5 Для вирішення поставлених завдань використовувалися такі методи: наукове узагальнення при визначенні сутності і змісту поняття маркетингової стратегії, діалектичний метод при визначенні класифікаційної ознаки та характеристики маркетингових стратегій; метод математичної статистики при обробці статистичних даних підприємства, фінансовий аналіз та метод порівняння при зіставленні показників у динаміці фінансово-економічної діяльності, метод Space-аналізу при визначенні стратегічного потенціалу підприємства на ринку.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/162156
Розташовується у зібраннях:2022 рік випуску 075 маркетинг Бакалаври

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Сосна.pdf892,37 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.