Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/162157
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТеліпко, Діана-
dc.date.accessioned2023-02-02T11:44:39Z-
dc.date.available2023-02-02T11:44:39Z-
dc.date.issued2022-06-10-
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/162157-
dc.descriptionПояснювальна записка: 68 с., 17 рис., 17 табл., 6 додатків, 44 джерела. В кваліфікаційній роботі проаналізована діяльність підприємства та вподобання споживачів щодо товарів, розроблено процес маркетингової стратегії для підприємства на ринку непродовольчих товарів. Метою кваліфікаційної роботи є формування маркетингової стратегії для ТОВ «Декор 19» на ринку непродовольчих товарів. Об’єктом дослідження є процес управління маркетинговою діяльністю та розробка маркетингової стратегії для ТОВ «Декор 19». Предметом дослідження є науково-методичні аспекти дослідження діяльності та формування маркетингової стратегії ТОВ «Декор 19» на ринку непродовольчих товарів України. Проблема дослідження: розробка маркетингової стратегії для ТОВ «Декор 19» щодо визначення рентабельності асортиментних груп товарів та збільшення їх продажів. Кваліфікаційна робота має тісний зв'язок із виконаними курсовими та практичними роботами з маркетингових досліджень, ціноутворення та іншими науковими студентськими роботами. Результати роботи та рекомендації з покращення маркетингової стратегії можуть бути використані на підприємствах роздрібної та оптової торгівлі непродовольчих товарів. Методи досліджeнь: анкeтування, PEST-аналіз, EFAS-аналіз, IFAS-аналіз, SWOT-аналіз, Матриця General Electric, Матриця БКГ, ABC-аналіз, XYZ-аналіз, методика оцінки конкурентної позиції підприємства.uk_UA
dc.description.abstractПояснювальна записка: 68 с., 17 рис., 17 табл., 6 додатків, 44 джерела. В кваліфікаційній роботі проаналізована діяльність підприємства та вподобання споживачів щодо товарів, розроблено процес маркетингової стратегії для підприємства на ринку непродовольчих товарів. Метою кваліфікаційної роботи є формування маркетингової стратегії для ТОВ «Декор 19» на ринку непродовольчих товарів. Об’єктом дослідження є процес управління маркетинговою діяльністю та розробка маркетингової стратегії для ТОВ «Декор 19». Предметом дослідження є науково-методичні аспекти дослідження діяльності та формування маркетингової стратегії ТОВ «Декор 19» на ринку непродовольчих товарів України. Проблема дослідження: розробка маркетингової стратегії для ТОВ «Декор 19» щодо визначення рентабельності асортиментних груп товарів та збільшення їх продажів. Кваліфікаційна робота має тісний зв'язок із виконаними курсовими та практичними роботами з маркетингових досліджень, ціноутворення та іншими науковими студентськими роботами. Результати роботи та рекомендації з покращення маркетингової стратегії можуть бути використані на підприємствах роздрібної та оптової торгівлі непродовольчих товарів. Методи досліджeнь: анкeтування, PEST-аналіз, EFAS-аналіз, IFAS-аналіз, SWOT-аналіз, Матриця General Electric, Матриця БКГ, ABC-аналіз, XYZ-аналіз, методика оцінки конкурентної позиції підприємства.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectстратегія, маркетингові стратегії, програма маркетингу, методи стратегічного маркетингу, ринок непродовольчих товарівuk_UA
dc.titleРозробка маркетингової стратегії підприємства на ринку непродовольчих товарівuk_UA
Розташовується у зібраннях:2022 рік випуску 075 маркетинг Бакалаври

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Телипко.pdf1,56 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.