Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/162158
Назва: Формування товарного асортименту підприємства на ринку одноразової продукції і витратних матеріалів
Автори: Ткаченко, Оксана
Ключові слова: МАРКЕТИНГОВА ТОВАРНА ПОЛІТИКА, ОДНОРАЗОВА ПРОДУКЦІЯ, НЕТКАНІ МАТЕРІАЛИ, ТОВАРНИЙ АСОРТИМЕНТ, DOILY, PANNA MLADA, POLIX PRO&MED, FORTIUS PRO
Дата публікації: 10-чер-2022
Короткий огляд (реферат): Пояснювальна записка: 115 с., 53 рис., 22 табл., 10 додатків, 36 джерел. У кваліфікаційній роботі проаналізовано формування товарного асортименту підприємства на ринку одноразової продукції і витратних матеріалів, а також проаналізовано внутрішнє (сильні та слабкі сторони) та зовнішнє сeрeдовищe (можливості та загрози) підприємства. Провeдeно маркeтинговe досліджeння стану ринку та галузевої структури підприємства з метою визначeння та створення умов для пристосування виробництва до змін ринку, а також розробка системи заходів з підвищення конкурентоспроможності продукції та інтенсифікації збуту одноразових простирадл. Метою кваліфікаційної роботи є висвітлення й удосконалення формування товарного асортименту підприємства на ринку одноразової продукції і витратних матеріалів. Об'єктом дослідження є процес організації маркетингової товарної політики підприємства. Предмет дослідження: теоретико-методичні аспекти формування товарного асортименту підприємства на ринку одноразової продукції і витратних матеріалів. Інформація щодо впровадження: Результати дослідження будуть використані ТОВ «ПОЛІКС ГРУП СОЛЮШНС» задля підвищення обізнаності споживачів і партнерів та розробки його маркетингової товарної політики. Кваліфікаційна робота має тісний зв'язок із виконаними курсовими проєктами з маркетингових досліджень, маркетингового ціноутворення, науковими студентськими роботами з маркетингу. Соціально-економічна ефективність роботи полягає у просуванні продукції одноразового використання, що сприяє заощадженню та полегшнню роботи підприємств та безпеці й комфорту кінцевих споживачів. Висновки, пропозиції щодо розвитку об’єкта розроблення: удосконалення методів, процедур і механізмів визначення товарної політики товарів одноразового використання і логістичних підходів до маркетингового просування нетканої продукції в медичній галузі, галузі краси та виробництва. У роботі використано такі методи досліджeнь: факторний аналіз, ABC- аналіз, IFAS-аналіз, SWOT-аналіз, PEST-аналіз, маркетингове дослідження, матриця БКГ.
Опис: Пояснювальна записка: 115 с., 53 рис., 22 табл., 10 додатків, 36 джерел. У кваліфікаційній роботі проаналізовано формування товарного асортименту підприємства на ринку одноразової продукції і витратних матеріалів, а також проаналізовано внутрішнє (сильні та слабкі сторони) та зовнішнє сeрeдовищe (можливості та загрози) підприємства. Провeдeно маркeтинговe досліджeння стану ринку та галузевої структури підприємства з метою визначeння та створення умов для пристосування виробництва до змін ринку, а також розробка системи заходів з підвищення конкурентоспроможності продукції та інтенсифікації збуту одноразових простирадл. Метою кваліфікаційної роботи є висвітлення й удосконалення формування товарного асортименту підприємства на ринку одноразової продукції і витратних матеріалів. Об'єктом дослідження є процес організації маркетингової товарної політики підприємства. Предмет дослідження: теоретико-методичні аспекти формування товарного асортименту підприємства на ринку одноразової продукції і витратних матеріалів. Інформація щодо впровадження: Результати дослідження будуть використані ТОВ «ПОЛІКС ГРУП СОЛЮШНС» задля підвищення обізнаності споживачів і партнерів та розробки його маркетингової товарної політики. Кваліфікаційна робота має тісний зв'язок із виконаними курсовими проєктами з маркетингових досліджень, маркетингового ціноутворення, науковими студентськими роботами з маркетингу. Соціально-економічна ефективність роботи полягає у просуванні продукції одноразового використання, що сприяє заощадженню та полегшнню роботи підприємств та безпеці й комфорту кінцевих споживачів. Висновки, пропозиції щодо розвитку об’єкта розроблення: удосконалення методів, процедур і механізмів визначення товарної політики товарів одноразового використання і логістичних підходів до маркетингового просування нетканої продукції в медичній галузі, галузі краси та виробництва. У роботі використано такі методи досліджeнь: факторний аналіз, ABC- аналіз, IFAS-аналіз, SWOT-аналіз, PEST-аналіз, маркетингове дослідження, матриця БКГ.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/162158
Розташовується у зібраннях:2022 рік випуску 075 маркетинг Бакалаври

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ткаченко.pdf2,64 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.