Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/162197
Назва: Формування стратегії розвитку автомобільної компанії (за матеріалами ТОВ «Подільська автомобільна компанія Конкорд»)
Інші назви: Formation of the development strategy of the automobile company (based on the materials of LLC “Podolsk Automobile Company Concord”)
Автори: Євментьєв, Сергій Андрійович
Ключові слова: СТРАТЕГІЯ, КОНКУРЕНТНІ СТРАТЕГІЇ, СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ, ПЕРСОНАЛ
Дата публікації: чер-2022
Бібліографічний опис: Євментьєв С.А. Формування стратегії розвитку автомобільної компанії (за матеріалами ТОВ «Подільська автомобільна компанія Конкорд») / С.А. Євментьєв. – Д. : НТУ «ДП», 2022. – 82 с.
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота ступеня бакалавр спеціальності 073 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка» (ОП Менеджмент), Дніпро, 2022. Об’єкт розроблення – процес формування стратегії розвитку автомобільної компанії. Мета роботи – теоретичне обґрунтування та розробка практичних рекомендацій щодо формування стратегії розвитку автомобільної компанії. Основні результати кваліфікаційної роботи бакалавра полягають у такому: з’ясовано особливості стратегічного менеджменту у підприємництві України; визначено конкурентні стратегії розвитку суб’єктів господарювання; розглянуто місце розвитку персоналу в системі стратегічного розвитку; досліджено особливості інноваційного стратегічного управління підприємствами під час пандемії Сovid-19; надано загальну характеристику діяльності ТОВ «Подільська автомобільна компанія «Конкорд»; проаналізовано конкурентне оточення підприємства; проаналізовано економічні показники діяльності ТОВ «Подільська автомобільна компанія «Конкорд»; оцінено фінансові показники діяльності ТОВ «Подільська автомобільна компанія «Конкорд» ; обґрунтовано стратегії розвитку для ТОВ «Подільська автомобільна компанія «Конкорд»; впроваджено стратегії розвитку на підприємстві та оцінено її ефективності.
Опис: Кваліфікаційна робота ступеня бакалавр спеціальності 073 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка» (ОП Менеджмент), Дніпро, 2022. Об’єкт розроблення – процес формування стратегії розвитку автомобільної компанії. Мета роботи – теоретичне обґрунтування та розробка практичних рекомендацій щодо формування стратегії розвитку автомобільної компанії. Основні результати кваліфікаційної роботи бакалавра полягають у такому: з’ясовано особливості стратегічного менеджменту у підприємництві України; визначено конкурентні стратегії розвитку суб’єктів господарювання; розглянуто місце розвитку персоналу в системі стратегічного розвитку; досліджено особливості інноваційного стратегічного управління підприємствами під час пандемії Сovid-19; надано загальну характеристику діяльності ТОВ «Подільська автомобільна компанія «Конкорд»; проаналізовано конкурентне оточення підприємства; проаналізовано економічні показники діяльності ТОВ «Подільська автомобільна компанія «Конкорд»; оцінено фінансові показники діяльності ТОВ «Подільська автомобільна компанія «Конкорд» ; обґрунтовано стратегії розвитку для ТОВ «Подільська автомобільна компанія «Конкорд»; впроваджено стратегії розвитку на підприємстві та оцінено її ефективності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/162197
Розташовується у зібраннях:2021-2022 навчальний рік

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Титул_Євментьев_на сайт.pdf343,21 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити
Д_Євментьев.rar41,86 MBUnknownПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.