Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/162214
Назва: Формування маркетингової стратегії підприємства (за матеріалами ТОВ «Шоколадія»)
Інші назви: Formation of marketing strategy of the enterprise (based on the materials of LLC "Shokoladia")
Автори: Мандрикіна, Любов Русланівна
Ключові слова: МАРКЕТИНГ, МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ, ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГ, ПОЗИЦІОНУВАННЯ
Дата публікації: чер-2022
Бібліографічний опис: Мандрикіна Л.Р. Формування маркетингової стратегії підприємства (за матеріалами ТОВ «Шоколадія») / Л.Р. Мандрикіна– Д. : НТУ «ДП», 2022. – 89 с.
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота ступеня бакалавр спеціальності 073 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка» (ОП Менеджмент), Дніпро, 2022. Об’єктом розроблення виступає процес формування маркетингової стратегії підприємства. Мета роботи – теоретичне обґрунтування та розробка практичних рекомендацій щодо формування маркетингової стратегії. Основні результати кваліфікаційної роботи бакалавра полягають у такому: з’ясовано загальну характеристику основних елементів маркетингової стратегії; визначено особливості Інтернет-маркетингу та його роль у формуванні маркетингової стратегії підприємства; розглянуто особливості розробки та впровадження маркетингової стратегії в діяльність підприємств; надано характеристику діяльності підприємства ТОВ «Шоколадія»; зроблено економічний аналіз діяльності ТОВ «Шоколадія»; проаналізовано фінансове становища ТОВ «Шоколадія»; досліджено галузь кондитерських виробів для обґрунтування стратегічних рішень підприємства; сформовано маркетингову стратегію ТОВ «Шоколадія» шляхом позиціонування нової продукції; впроваджено маркетингову стратегію
Опис: Кваліфікаційна робота ступеня бакалавр спеціальності 073 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка» (ОП Менеджмент), Дніпро, 2022. Об’єктом розроблення виступає процес формування маркетингової стратегії підприємства. Мета роботи – теоретичне обґрунтування та розробка практичних рекомендацій щодо формування маркетингової стратегії. Основні результати кваліфікаційної роботи бакалавра полягають у такому: з’ясовано загальну характеристику основних елементів маркетингової стратегії; визначено особливості Інтернет-маркетингу та його роль у формуванні маркетингової стратегії підприємства; розглянуто особливості розробки та впровадження маркетингової стратегії в діяльність підприємств; надано характеристику діяльності підприємства ТОВ «Шоколадія»; зроблено економічний аналіз діяльності ТОВ «Шоколадія»; проаналізовано фінансове становища ТОВ «Шоколадія»; досліджено галузь кондитерських виробів для обґрунтування стратегічних рішень підприємства; сформовано маркетингову стратегію ТОВ «Шоколадія» шляхом позиціонування нової продукції; впроваджено маркетингову стратегію
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/162214
Розташовується у зібраннях:2021-2022 навчальний рік

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Титул_Мандрикіна_на сайт.pdf336,19 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити
Д_Мандрикіна.rar42,45 MBUnknownПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.