Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/162410
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМямліна, А. В.-
dc.date.accessioned2023-03-01T08:37:23Z-
dc.date.available2023-03-01T08:37:23Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationМямліна А. В. Реклама книг та промоція читання: креативна складова у комунікації / Мямліна А. В. // Молодь: наука та інновації : матеріали 10-ої всеукр. наук.-техн. конф. студентів, аспірантів і молодих учених, м. Дніпро, 23–25 листопада 2022 р. – Дніпро : НТУ ДП, 2022. – С. 391-393uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/162410-
dc.description.abstractКреативу у рекламі присвячено достатньо літератури, проте дискусії з цього приводу не вщухають у наукових та професійних колах. Креатив у рекламі дозволяє компаніям виділитися на фоні конкурентів, донести повідомлення до цільової аудиторії та пробитися крізь інформаційний шум. За допомогою яскравих креативів у рекламі можна підвищити конверсії, тобто перетворити глядачів реклами на клієнтів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНТУ ДПuk_UA
dc.subjectреклама книгuk_UA
dc.subjectпромоція читанняuk_UA
dc.subjectкреативна складоваuk_UA
dc.subjectкомунікаціїuk_UA
dc.titleРеклама книг та промоція читання: креативна складова у комунікаціїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.identifier.udk316.77uk_UA
Розташовується у зібраннях:Секція 13 – Економіка і управління

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник матеріалів 2022-391-393.pdf352,35 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.