Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/162522
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоміссарова, І. В.-
dc.contributor.authorКоміссаров, Ю. О.-
dc.contributor.authorКозинець, І. І.-
dc.date.accessioned2023-03-03T09:04:07Z-
dc.date.available2023-03-03T09:04:07Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationКоміссарова І. В. Технології вимірювання освітньої якості в закладах фахової передвищої освіти / Коміссарова І. В., Коміссаров Ю. О., Козинець І. І. // Молодь: наука та інновації : матеріали 10-ої всеукр. наук.-техн. конф. студентів, аспірантів і молодих учених, м. Дніпро, 23–25 листопада 2022 р. – Дніпро : НТУ ДП, 2022.- С. 401-403uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/162522-
dc.description.abstractВ системі сучасної освіти існують певні критерії та елементи, за якими повинні відповідати результати навчання вищої освіти для забезпечення їх якісного оцінювання та які можна застосувати і до здобувачів фахової передвищої освіти. Відповідно до рекомендацій [1] це: - формулювання, які треба чітко та зрозуміло окреслити щодо змісту вимог до здобувачів фахової передвищої освіти; - діагностичність, тобто об’єктивні визначення результатів, їх досягнення/ недосягнення; - вимірюваність, тобто існує спосіб і шкала для вимірювання, прямими або непрямими методами, рівнів досягнення складних результатів навчання; - формулювання побудовані відповідно до узгоджених правил. Отримуючи інформацію чи то якісну, чи то кількісну, необхідно мати її характеристику. Таку характеристику можна отримати на основі кваліметричного підходу, який передбачає кількісний опис якості предметів або процесів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНТУ ДПuk_UA
dc.subjectсучасна освітаuk_UA
dc.subjectвища освітаuk_UA
dc.subjectоцюнюванняuk_UA
dc.titleТехнології вимірювання освітньої якості в закладах фахової передвищої освітиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.identifier.udk377uk_UA
dc.identifier.udk378uk_UA
Розташовується у зібраннях:Секція 14 – Гуманітарні проблеми освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник матеріалів 2022-401-403.pdf353,25 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.