Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/162526
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМечиков, С. А.-
dc.contributor.authorШабанова, Ю. О.-
dc.date.accessioned2023-03-03T09:10:15Z-
dc.date.available2023-03-03T09:10:15Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationМечиков С. А. Метамодерн як передумова формування холономного світогляду / Мечиков С. А., Шабанова Ю. О. // Молодь: наука та інновації : матеріали 10-ої всеукр. наук.-техн. конф. студентів, аспірантів і молодих учених, м. Дніпро, 23–25 листопада 2022 р. – Дніпро : НТУ ДП, 2022.- С. 404-405uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/162526-
dc.description.abstractЗвертання до дискурсу метамодерну має на меті осмислення світоглядних зламів сучасного періоду культури, який вперше в історії людства характеризується тим, що вбираючи в себе як всі здобутки минуло так і їх критику, демонструє якісно новий погляд на цілепокладання людського буття та відповідне передчуття «нової культурної парадигми». Найбільш поширена позиція тлумачення метамодерну, як часу, що об’єднує високі цінності модерну та їх заперечення, суцільну негацію постмодерном, визначається змістом «мета», розтлумачуючи приставку «мета» не в аристотелівському вимірі поняття «понад» або «до» емпіричного світу, а в платонівському сенсі. «Глибинне значення терміну філософ розкриває в «Парменіді», де використовує концепт metaxic для вираження співвідношення між річчю та ідеєю, як те, що одночасно розділяє і з’єднує світ ілюзії та реальності» [1, 124]. Особливість нового парадигмального виміру полягає в тенденції до холономності - цілісності, що враховуючи ідеї премодерну і модерну, не нехтує їх критикою постмодерном, прагне відновитися в нової якості смислів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНТУ ДПuk_UA
dc.subjectметамодернuk_UA
dc.subjectфілософіяuk_UA
dc.subjectхолономний світоглядuk_UA
dc.titleМетамодерн як передумова формування холономного світоглядуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.identifier.udk101.379.82uk_UA
Розташовується у зібраннях:Секція 14 – Гуманітарні проблеми освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник матеріалів 2022-404-405.pdf345,66 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.