Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/162536
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorFedorkiv, A. I.-
dc.contributor.authorPerkun, І. V.-
dc.date.accessioned2023-03-03T09:42:36Z-
dc.date.available2023-03-03T09:42:36Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationFedorkiv A. I. Scope and level of education are most crucial issues for survival of the biospherer and the mankind / Fedorkiv A. I., Perkun І. V. // Молодь: наука та інновації : матеріали 10-ої всеукр. наук.-техн. конф. студентів, аспірантів і молодих учених, м. Дніпро, 23–25 листопада 2022 р. – Дніпро : НТУ ДП, 2022.- С. 411uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/162536-
dc.description.abstractEnvironmental technologies and other "environmental measures" for all their absolute and vital necessity are not able alone to solve the problem of the relationship between a humanbeingand the biosphere, and these problems are intertwined with the moral, and the latter already isrelevantto the humanities. The problem of creating a holistic theory determining the choice of human activity strategy needs a priority and urgent solution. But no theory directly related to finding ways leading to the prolonging the life of civilization can prevent a crisis without the integration of knowledge and education of people.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherНТУ ДПuk_UA
dc.subjectосвітаuk_UA
dc.subjectчеловекuk_UA
dc.subjectбиосфераuk_UA
dc.subjectгуманітарні наукиuk_UA
dc.titleScope and level of education are most crucial issues for survival of the biospherer and the mankinduk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.identifier.udk378.147:504uk_UA
Розташовується у зібраннях:Секція 14 – Гуманітарні проблеми освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник матеріалів 2022-411.pdf338,75 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.