Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/162537
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛавренчук, В. О.-
dc.contributor.authorПоляков, В. М.-
dc.date.accessioned2023-03-03T09:43:41Z-
dc.date.available2023-03-03T09:43:41Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationЛавренчук В. О. Компонувальні схеми перспективних автопоїздів / Лавренчук В. О., Поляков В. М. / Молодь: наука та інновації : матеріали 10-ої всеукр. наук.-техн. конф. студентів, аспірантів і молодих учених, м. Дніпро, 23–25 листопада 2022 р. – Дніпро : НТУ ДП, 2022.- С. 92-93uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/162537-
dc.description.abstractПри русі автопоїздів (у тому числі багатоланкових) у загальному транспортному потоці показники їх техніко-експлуатаційних властивостей повинні бути на рівні існуючих автомобілів і автопоїздів. Проте на сьогодні результати проведених досліджень показали, що недостатня маневреність та стійкість руху таких автопоїздів стає причиною зниження середньо-технічної швидкості усього транспортного потоку, підвищеної витрати палива, погіршення безпеки руху. При збільшенні кількості й бази причіпних ланок негативні наслідки недостатньої маневреності та стійкості значно збільшуються, що робить їх чи не основними експлуатаційними властивостями багатоланкових автопоїздів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНТУ ДПuk_UA
dc.subjectавтопоїздuk_UA
dc.subjectкомпонувальні схемиuk_UA
dc.titleКомпонувальні схеми перспективних автопоїздівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.identifier.udk629.113uk_UA
Розташовується у зібраннях:Секція 3 – Автомобільний транспорт

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник матеріалів 2022-92-93.pdf582,33 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.