Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/162541
Назва: BYOD освіта в сучасних умовах навчального процесу
Автори: Шабанов, Денис
Козинець, І. І.
Ключові слова: BYOD;навчальний процес;інформаційні технології
Дата публікації: 2022
Видавництво: НТУ ДП
Бібліографічний опис: Шабанов Д. BYOD освіта в сучасних умовах навчального процесу / Шабанов Денис, Козинець І. І.// Молодь: наука та інновації : матеріали 10-ої всеукр. наук.-техн. конф. студентів, аспірантів і молодих учених, м. Дніпро, 23–25 листопада 2022 р. – Дніпро : НТУ ДП, 2022.- С. 414-415
Короткий огляд (реферат): Концепція BYOD (англ. Bring Your Own Device - принеси свій пристрій) - глобальна тенденція у сфері Інформаційних технологій, що описує феномен застосування особистих пристроїв (мобільних телефонів, планшетів, ноутбуків, жорстких дисків або USB-накопичувачів) на робочому місці для використання та підключення до корпоративної мережі. Вперше BYOD згадується у 2005 р., в університетській роботі Рафаеля Баллагаса. Концепція досягла популярності у 2009 р., після її впровадження компанією Intel. За їх даними, кількість мобільних пристроїв, які використовуються на роботі, у 2009-2010 роках зросла з 10 000 до 30 000, а з 2010-2022 до 100 000.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/162541
Розташовується у зібраннях:Секція 14 – Гуманітарні проблеми освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник матеріалів 2022-414-415.pdf343,08 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.