Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/162733
Назва: Автоматизована методика аналізу постів в соціальній мережі Instagram
Автори: Лазарєв, І. І.
Каштан, В. Ю.
Ключові слова: соціальні мережі;Instagram;соціальні медіа
Дата публікації: 2022
Видавництво: НТУ ДП
Бібліографічний опис: Лазарєв І. І. Автоматизована методика аналізу постів в соціальній мережі Instagram / Лазарєв І. І., В. Ю. Каштан // Молодь: наука та інновації : матеріали 10-ої всеукр. наук.-техн. конф. студентів, аспірантів і молодих учених, м. Дніпро, 23–25 листопада 2022 р. – Дніпро : НТУ ДП, 2022.- С. 358-359
Короткий огляд (реферат): Соціальні медіа, як платформи для обміну контентом, поширення інформації та публікації думок є предметом широкого спектру досліджень, які вивчали та вивчають онлайн-активність у сферах від політики та медіа до охорони здоров’я та комунікації у кризових ситуаціях [1]. У цій статті ми обговоримо наші методи та результати на прикладі публікацій в Instagram. Сьогодні в Instagram понад 1 мільярд користувачів. Це масштабний ринок, який можна оптимізувати, щоб збільшити популярність і залученість публікацій в Instagram. Тому, метою даної роботи є розробка методу, який автоматично аналізує публікації на основі нейронної мережі. Це дозволить визначити, які зміни допомагають збільшити охоплення контенту через лайки публікацій. Використовуючи цей метод, можна згенерувати оцінку для отримання найбільшої видимості та залучення Instagram підписників.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/162733
Розташовується у зібраннях:Секція 12 – Інформаційні технології та телекомунікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник матеріалів 2022-358-359.pdf590,82 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.