Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/162786
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМоня, А. Г.-
dc.date.accessioned2023-03-13T12:20:03Z-
dc.date.available2023-03-13T12:20:03Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationМоня А. Г. Ефективність гальмування шахтного локомотива на затяжному уклоні пульсуючим гальмівним моментом // Національний гірничий університет. Збірник наукових праць. – Дніпро : НТУ «Дніпровська політехніка», 2022. – № 70. – С. 118-125.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/162786-
dc.description.abstractМетою роботи є розробка математичної моделі та дослідження процесу гальмування шахтного локомотива дисковим гальмом на затяжному ухилі при нелінійному гальмівному моменті. Методи дослідження. Вимушені коливання елементів колісно-моторного блоку (КМБ) шахтного локомотива в процесі гальмування дисковим гальмом досліджені методами диференціального числення та математичного моделювання. При аналітичному розв’язанні диференціального рівняння теплопровідності в циліндричних координатах використані інтегральні перетворення Лапласа, Ханкеля з застосуванням теорії узагальнених змінних і методу подібності.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво НТУ "ДП"uk_UA
dc.subjectшахтний локомотивuk_UA
dc.subjectдискове гальмоuk_UA
dc.subjectфрикційна параuk_UA
dc.subjectвідносне ковзанняuk_UA
dc.subjectкоефіцієнт зчепленняuk_UA
dc.titleЕфективність гальмування шахтного локомотива на затяжному уклоні пульсуючим гальмівним моментомuk_UA
dc.title.alternativeEfficiency of mine locomotive braking on prolonged slope by pulsating braking torqueuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.identifier.udk622.625.28uk_UA
Розташовується у зібраннях:Збірник наукових праць НГУ. - 2022. - № 70

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
13.pdf399,14 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.