Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/162929
Назва: Управління особистими та професійними знаннями у сфері місцевого самоврядування
Інші назви: Management of personal and professional knowledge in the domain of local self-government
Автори: Маматова, Тетяна Валеріївна
Ключові слова: публічне управління;місцеве самоврядування;управління знаннями;особисті знання;професійні знання;професійний розвиток;онлайн освітні платформи;посадова особа місцевого самоврядування;публічний службовець;public administration;local self-government;knowledge management;personal knowledge;professional knowledge;professional development;online educational platforms;local government official;public servant
Дата публікації: 2022
Бібліографічний опис: Маматова Т. В. Управління особистими та професійними знаннями у сфері місцевого самоврядування / Маматова Тетяна Валеріївна // Дніпровський науковий часопис публічного управління, психології, права. – 2022. – Вип. 6. – С. 25-32.
Короткий огляд (реферат): У статті досліджено особливості управління особистими й професійними знаннями у сфері місцевого самоврядування та проаналізовано у цьому контексті доступні для практиків місцевого самоврядування і місцевого розвитку в Україні освітні онлайн платформи. За результатами аналізування публікацій провідних зарубіжних фахівців управління знаннями визначено як глибинний і комплексний процес, завдяки якому знання, необхідні для успіху організації, галузі чи території, створюються, зберігаються, розподіляються та застосовуються. Але управління знаннями – це також мистецтво перетворення інформації та інтелектуальних активів у постійну цінність для організації та її співробітників, а метою управління знаннями є сприяння повторному використанню інтелектуального капіталу, можливість ефективніше приймати рішення, створення умов для інновацій. Акцентовано на тому, що «personal knowledge management» (управління особистими знаннями) є поєднанням заходів, які не лише сприяють створенню, обміну, отриманню та застосуванню знань, але й вимагають створення та підтримування особистої мережі, відстежування контактів та приєднання до віртуальних спільнот. Окремо розглянуто складові «personal knowledge mastery» (особисте опанування знань) як набір індивідуально сконструйованих процесів, які допомагають особистості осмислити навколишній світ, працювати більш ефективно і робити свій внесок у суспільство. Показано, що у цифрову епоху процеси управління професійними знаннями активно підтримуються освітніми онлайн-платформами. Схарактеризовано 11 освітніх онлайн-платформ, які роблять найбільший внесок в управління знаннями у сфері місцевого самоврядування в Україні. Викладені у статті матеріали є основою для подальших досліджень щодо розроблення адаптованих до умов повоєнного відновлення України інтегрованих моделей і механізмів управління особистими знаннями та управління професійними знаннями у сфері місцевого самоврядування.
The article explores the peculiarities of personal and professional knowledge management in the field of local self-government and analyses in this context the online educational platforms available to practitioners of local self-government and local development in Ukraine. Based on the results of the analysis of publications by leading foreign experts, knowledge management is defined as a deep and complex process through which the knowledge necessary for the success of an organization, industry or territory is created, stored, distributed and applied. However, knowledge management is also the art of transforming information and intellectual assets into permanent value for the organization and its employees. The purpose of knowledge management is to promote the reuse of intellectual capital, enable more efficient decision-making, and create conditions for innovation. It is emphasized that "personal knowledge management" is a combination of activities that not only facilitate the creation, exchange, acquisition and application of knowledge, but also require the creation and maintenance of a personal network, tracking contacts and joining virtual communities. The author separately considers the components of "personal knowledge mastery" as a set of individually constructed processes that help an individual to comprehend the world around him or her, work more effectively and contribute to society. It is shown that in the digital era, professional knowledge management processes are actively supported by online educational platforms. The article characterizes 11 online educational platforms that make the greatest contribution to knowledge management in the field of local self-government in Ukraine. The materials presented in the article are the basis for further research on the development of integrated models and mechanisms for personal knowledge management and professional knowledge management in the field of local self-government, adapted to the conditions of post-war reconstruction of Ukraine.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://doi.org/10.51547/ppp.dp.ua/2022.6.4
http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/162929
Розташовується у зібраннях:Навчально-науковий інститут державного управління

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Mamatova_01.pdf317,96 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.