Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/162955
Назва: Інноваційні підходи до розвитку системи надання адміністративних послуг в умовах децентралізації
Інші назви: Innovative approaches to administrative services providing system development in decentralization conditions
Автори: Маматова, Тетяна Валеріївна
Гладка, Олена Миколаївна
Ключові слова: системи адміністративних послуг;регіональні мережі горизонтального нетворкінгу;інноваційні підходи;розвиток;публічне управління;децентралізація;об’єднана територіальна громада;адміністративна послуга;публічна послуга;innovative approaches;development;public administration;decentralization;amalgamated territorial community;administrative service;public service
Дата публікації: 2020
Бібліографічний опис: Маматова Т. В. Інноваційні підходи до розвитку системи надання адміністративних послуг в умовах децентралізації / Маматова Тетяна Валеріївна , Гладка Олена Миколаївна // Державне управління та місцеве самоврядування. - 2020. - Вип. 1(44). – С. 86-91.
Короткий огляд (реферат): Визначається, що децентралізація адміністративних послуг, підвищення їх якості є нині пріоритетними напрямами у сфері реформування публічного управління в Україні. Наближення послуг до громадян та доступність забезпечується формуванням мережі центрів надання адміністративних послуг. За результатами дослідження ключовими напрямами вдосконалення адміністративних послуг визначені: стратегічний клієнтоорієнтований програмний розвиток системи адміністративних послуг; створення регіональних мереж горизонтального нетворкінгу для швидкого обміну інформацією у сфері адміністративних послуг; підвищення рівня культури надання та споживання адміністративних послуг з урахуванням оновлених цінностей; безперервний розвиток компетентності керівників і співробітників системи центру надання адміністративних послуг; підвищення рівня мобільності надання адміністративних послуг; поширення ІТ-сервісів.
Decentralization of administrative services, improvement of their quality, are now priority areas in the field of public administration reform in Ukraine. Proximity of services to citizens and accessibility is ensured by the formation of a network of administrative service centers. Dnipropetrovsk region is a leader in the development and implementation of innovative projects in the field of administrative services. However, the way to improve your business is to find and implement best practices and innovative methods. The range of such perspectives is determined by integrative, informative, customer-oriented approaches. According to the results of the research, the key areas of improvement are identified: strategic client-oriented program development of the administrative services system; establishment of regional horizontal networking networks for rapid exchange of information in the field of administrative services; raising the level of culture of providing and consuming administrative services, taking into account updated values; continuous development of the competence of managers and employees of the system of the center of providing administrative services; increasing the level of mobility of administrative services; the spread of IT services. The direction of further research is the development and implementation of methodological and technological support for the implementation of organizational development programs of the center of administrative services.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/162955
Розташовується у зібраннях:Навчально-науковий інститут державного управління

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Mamatova_15.pdf170,73 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.