Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/163111
Назва: Маркетингова діяльність в системі управління закладом загальної середньої освіти як механізм реалізації державної політики щодо розвитку дистанційної освіти
Автори: Береда, Тетяна
Ключові слова: маркетингова діяльність в системі управління;управління закладом загальної середньої освіти;механізм реалізації державної політики;розвиток дистанційної освіти
Дата публікації: 2022
Видавництво: НТУ ДП
Бібліографічний опис: Береда Т. Маркетингова діяльність в системі управління закладом загальної середньої освіти як механізм реалізації державної політики щодо розвитку дистанційної освіти / Тетяна Береда // Актуальні проблеми європейської та євроатлантичної інтеграції України : матеріали ХІХ наук.-практ. конф. 16 червня 2022 р., м. Дніпро / за заг. ред. Л. Л. Прокопенка. – Дніпро : НТУ ДП, 2022. – С. 46-48.
Короткий огляд (реферат): Євроінтеграційні процеси та реформи зумовлюють становлення ринку освіти в Україні, але державні заклади загальної середньої освіти не поспішають переймати досвід передових європейських країн та здебільшого орієнтовані на традиційну модель освіти. Це призводить не тільки до зниження кількості учнів, а й педагогів та державних закладів загальної середньої освіти в цілому. Шукаючи альтернативні форми здобуття освіти, батьки обирають приватні заклади освіти, стрімке збільшення кількості яких ми спостерігаємо останнім часом. Висока конкуренція на ринку освітніх послуг зумовлює пошук нових та модернізацію існуючих шляхів підвищення ефективності управління закладом освіти. Тож, процеси у поновленні управлінських методів та нових маркетингових підходів мають бути безперервними. Наразі проблема управління закладом освіти в умовах дистанційного/змішаного навчання особливо актуальна та набуває значимості, бо ці форми здобуття освіти є одними з перспективних напрямків розвитку освіти у сучасному світі. Однак існують певні особливості управління закладом освіти в цих умовах і постає необхідність побудови маркетингової стратегії управління закладом загальної середньої освіти і, відповідно, проведення маркетингових досліджень.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/163111
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми європейської та євроатлантичної інтеграції України : матеріали 19-ої наук.-практ. конф. 16 червня 2022 р., м. Дніпро

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2022_7_Material_conference_16_06_2022-46-48.pdf533,66 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.