Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/163415
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бондаренко, Сергій, Сергійович | - |
dc.date.accessioned | 2023-05-10T04:23:42Z | - |
dc.date.available | 2023-05-10T04:23:42Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.uri | http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/163415 | - |
dc.description.abstract | Об’єкт розроблення – процес силової взаємодії вихідних ланок ходової частини шахтного локомотива та рейкової колії. Мета роботи – визначення опору руху локомотива від умов контакту вихідних ланок та рейкової колії, фізико-механічних властивостей контактуючих поверхонь. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | НТУДП | uk_UA |
dc.subject | ШАХТНИЙ ЛОКОМОТИВ, ХОДОВА ЧАСТИНА, РЕЖИМИ НАВАНТАЖЕННЯ, РЕОЛОГІЧНІ ВЛАСТИВОСТІ, ПОКАЗНИКИ ЯКОСТІ | uk_UA |
dc.title | Вплив реологічних властивостей матеріалу контактуючих тіл на формування опору при вільному коченні колеса рейкового колісного транспорту по плоскій рейці | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | 2022-2023 навчальний рік |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Бондаренко Сергій Сергійович Диплом.pdf | 218,47 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.