Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/163415
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБондаренко, Сергій, Сергійович-
dc.date.accessioned2023-05-10T04:23:42Z-
dc.date.available2023-05-10T04:23:42Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/163415-
dc.description.abstractОб’єкт розроблення – процес силової взаємодії вихідних ланок ходової частини шахтного локомотива та рейкової колії. Мета роботи – визначення опору руху локомотива від умов контакту вихідних ланок та рейкової колії, фізико-механічних властивостей контактуючих поверхонь.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНТУДПuk_UA
dc.subjectШАХТНИЙ ЛОКОМОТИВ, ХОДОВА ЧАСТИНА, РЕЖИМИ НАВАНТАЖЕННЯ, РЕОЛОГІЧНІ ВЛАСТИВОСТІ, ПОКАЗНИКИ ЯКОСТІuk_UA
dc.titleВплив реологічних властивостей матеріалу контактуючих тіл на формування опору при вільному коченні колеса рейкового колісного транспорту по плоскій рейціuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:2022-2023 навчальний рік

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бондаренко Сергій Сергійович Диплом.pdf218,47 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.