Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/163445
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Дитюк, Вікторія Едуардівна | - |
dc.date.accessioned | 2023-05-10T06:08:43Z | - |
dc.date.available | 2023-05-10T06:08:43Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.uri | http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/163445 | - |
dc.description.abstract | Об’єкт розроблення – процес взаємодії параметрів механічної системи «вихідні ланки рейкових транспортних засобів – зовнішнє середовище». Мета роботи – дослідження властивостей поверхневого шару матеріалу фрикційної пари колесо–рейка і супроводжуючих їх енергетичних витрат з урахуванням теплофізичних процесів в зоні контакту при передачі руху тертям для різних умов взаємодії. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | НТУДП | uk_UA |
dc.subject | ВЛАСТИВОСТІ МАТЕРІАЛУ, КРИТЕРІЇ ПРАЦЕЗДАТНОСТІ, ПЛАНУВАННЯ ЕКСПЕРИМЕНТУ, РЕЖИМИ НАВАНТАЖЕННЯ, ТЕХНОЛОГІЯ ВИГОТОВЛЕННЯ | uk_UA |
dc.title | Дослідження властивостей поверхневого шару матеріалів фрикційної пари колесо-рейка з урахуванням теплофізичних процесів в зоні контакту при передачі руху тертям | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | 2020-2021 навчальний рік |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Дитюк.pdf | 207,17 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.