Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/163445
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДитюк, Вікторія Едуардівна-
dc.date.accessioned2023-05-10T06:08:43Z-
dc.date.available2023-05-10T06:08:43Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/163445-
dc.description.abstractОб’єкт розроблення – процес взаємодії параметрів механічної системи «вихідні ланки рейкових транспортних засобів – зовнішнє середовище». Мета роботи – дослідження властивостей поверхневого шару матеріалу фрикційної пари колесо–рейка і супроводжуючих їх енергетичних витрат з урахуванням теплофізичних процесів в зоні контакту при передачі руху тертям для різних умов взаємодії.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНТУДПuk_UA
dc.subjectВЛАСТИВОСТІ МАТЕРІАЛУ, КРИТЕРІЇ ПРАЦЕЗДАТНОСТІ, ПЛАНУВАННЯ ЕКСПЕРИМЕНТУ, РЕЖИМИ НАВАНТАЖЕННЯ, ТЕХНОЛОГІЯ ВИГОТОВЛЕННЯuk_UA
dc.titleДослідження властивостей поверхневого шару матеріалів фрикційної пари колесо-рейка з урахуванням теплофізичних процесів в зоні контакту при передачі руху тертямuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:2020-2021 навчальний рік

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дитюк.pdf207,17 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.