Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/163540
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПащенко, Олександр-
dc.contributor.authorХоменко, Володимир-
dc.contributor.authorКоровяка, Євгеній-
dc.date.accessioned2023-06-08T16:21:34Z-
dc.date.available2023-06-08T16:21:34Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/163540-
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретичні аспекти якості освіти, визначається поняття академічної доброчесності, а також аналізуються фактори, що впливають на ці складові успішного навчального процесу. Значна увага приділяється механізмам забезпечення якості освіти та академічної доброчесності, а також ролі вищих навчальних закладів, викладачів та студентів у цьому процесі.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНТУ "ДП"uk_UA
dc.subjectякість освіти, академічна доброчесність, освітнє середовище, вищі навчальні заклади, викладачі, студенти, плагіат, фальсифікація даних, стандарти освіти, акредитація, механізми забезпечення якості, профілактика порушень, технології контролюuk_UA
dc.titleДеякі питання якості освіти та академічної доброчесності в освітньому середовищіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра нафтогазової інженерії та буріння



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.