Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/163555
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПістунов, Ігор Миколайович
dc.contributor.authorГоробець, Єлизавета Юріївна
dc.date.accessioned2023-06-09T11:25:08Z
dc.date.available2023-06-09T11:25:08Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationПістунов І. М. Використання методики знайдення рівноважних цін в ресторані / Пістунов Ігор Миколайович, Горобець Єлизавета Юріївна // Наукові перспективи. – 2022. – № 2, (20). – С. 312-322.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/163555
dc.description.abstractРесторанний бізнес є перспективним напрямком для здійснення довгострокових інвестицій, середній прибуток яких складає 15 – 20%. Такий вид бізнесу є одним з найскладніших, тому лише наявність капіталу не гарантує успіх. На сьогодні Україна зберігає тенденції збільшення громадських зон та кількості закладів громадського харчування. Багато ресторанів закриваються, але на зміну їм завжди приходять нові, саме тому можна аналізувати ресторанний ринок нескінченно. За результатами з січня по вересень 2021 року обсяг торговельних надходжень ресторанного ринку в Україні становив приблизно 19,3 млрд. грн. або близько 695,8 млн. дол., що приблизно на 6 млрд. грн. або $218,9 млн., понад 45,9% – перевищує аналогічні показники 2020 року. Особливо актуальним становиться питання про те, як втриматися на ринку та зайняти лідируючу позицію, не зазнавши краху. Ключовими елементами ринкової економіки є ціна та ціноутворення. Стратегія ціноутворення дає можливість координувати напрямок, рівень та швидкість зміни цін, адже ціноутворення в індустрії харчування – це ефективний інструмент отримання максимального прибутку ресторану. На сьогодні більшість власників ресторанного бізнесу визначають ціни за допомогою АВС-аналізу та інтуїції. Актуальність вирішення проблем ціноутворення полягає в тому, що некоректні рішення щодо встановлення цін на продукцію здатні вивести показники фінансово-господарської діяльності підприємства за межі допустимих значень, або привести до банкрутства. Метою даної роботи є розроблення надійної економіко-математичної моделі знайдення рівноважних цін в умовах сталої норми прибутковості. Для цього складено систему рівнянь, в якій порівнюються норми прибутковості кожного окремого товару з загальною. Коригування цін відбувається пропорційно обсягу реалізації кожного товару. Коефіцієнт коригування кожної часткової норми прибутковості на окремий товар здійснюється як різниця між числом Фібоначчі та відносною частотою споживання кожного товару у попередній період. Розроблена методика була використана для знайдення рівноважних цін в ресторані у вересні 2021 році. Алгоритм показав ефективність, при коригованих цінах прибуток збільшується.uk_UA
dc.description.abstractThe restaurant business is a promising area for long-term investments, the average profit of which is 15 – 20%. This type of business is one of the most difficult, so only the availability of capital does not guarantee success. Today, Ukraine maintains trends of increasing public areas and the number of catering establishments. Many restaurants are closing, but they are always replaced by new ones, which is why you can analyze the restaurant market indefinitely. According to the results from January to September 2021, the volume of trade revenues of the restaurant market in Ukraine amounted to approximately UAH 19.3 billion. or about 695.8 million dollars, which is about 6 billion UAH. or $ 218.9 million, more than 45.9% - more than in 2020. The question of how to stay in the market and take a leading position without collapsing becomes especially relevant.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectнорма прибутковостіuk_UA
dc.subjectприбутокuk_UA
dc.subjectоптимізаціяuk_UA
dc.subjectекономіко-математична модельuk_UA
dc.subjectчисло Фібоначчіuk_UA
dc.subjectrate of returnuk_UA
dc.subjectprofituk_UA
dc.subjectoptimizationuk_UA
dc.subjecteconomic-mathematical modeluk_UA
dc.subjectFibonacci numberuk_UA
dc.titleВикористання методики знайдення рівноважних цін в рестораніuk_UA
dc.title.alternativeUsing the method of finding equilibrium prices in a restaurantuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.identifier.udk334.02uk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра економіки та економічної кібернетики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
gorobets.pdf430,64 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.