Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/163656
Назва: Теоретичні основи формування стратегії зовнішньоекономічної діяльності підприємства
Автори: Кіквадзе, Даніїл Юрійович
Юденко, Вікторія Валеріївна
Ключові слова: стратегія підприємства;формування стратегії підприємства;зовнішньоекономічна діяльність підприємства
Дата публікації: 2023
Видавництво: Видавництво НТУ "ДП"
Бібліографічний опис: Кіквадзе Д. Ю. Теоретичні основи формування стратегії зовнішньоекономічної діяльності підприємства / Кіквадзе Даніїл Юрійович, Юденко Вікторія Валеріївна // Тиждень студентської науки – 2023 : матеріали 78-ої студентської науково-технічної конференції (Дніпро, 24-28 квітня 2023 року). – Дніпро : НТУ «ДП», 2023. – С. 434-436.
Короткий огляд (реферат): Успішність зовнішньоекономічної діяльності підприємства залежить від багатьох внутрішніх та зовнішніх чинників, серед яких одним із ключових є формування та реалізація ефективної стратегії зовнішньоекономічної діяльності, яка являє собою план розвитку підприємства стосовно діяльності пов’язаної з виходом на зовнішній ринок, завоюванням бажаної частки ринку, розширення та підтримання своїх позицій.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/163656
Розташовується у зібраннях:Економіка і управління у промисловості

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тиждень студентської науки -2023-434-436.pdf418,46 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.