Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/163667
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛук’янченко, Анастасія Костянтинівна
dc.contributor.authorПапіж, Юлія Сергіївна
dc.date.accessioned2023-06-21T11:17:40Z
dc.date.available2023-06-21T11:17:40Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.citationЛук’янченко А. К. Формування конкурентної стратегії підприємства / Лук’янченко Анастасія Костянтинівна, Папіж Юлія Сергіївна // Тиждень студентської науки – 2023 : матеріали 78-ої студентської науково-технічної конференції (Дніпро, 24-28 квітня 2023 року). – Дніпро : НТУ «ДП», 2023. – С. 454-456.
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/163667
dc.description.abstractКонкурентна стратегія - це спосіб отримання стійких конкурентних переваг підприємства шляхом конкурентної боротьби, задоволення різних і мінливих потреб покупців краще, ніж це роблять конкуренти. Конкурентні стратегії складаються з ряду підходів і напрямів, що розробляються керівництвом підприємства з метою досягнення як найкращих показників роботи в конкретній сфері діяльності.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво НТУ "ДП"uk_UA
dc.subjectстратегія підприємстваuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможність підприємстваuk_UA
dc.subjectформування стратегії підприємстваuk_UA
dc.titleФормування конкурентної стратегії підприємстваuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Економіка і управління у промисловості

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тиждень студентської науки -2023-454-456.pdf620,08 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.