Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/163677
Назва: Результати моделювання навантажень на монорейковий став підвісних доріг при транспортуванні великотоннажних вантажів
Автори: Герасименко, А. О.
Ширін, Л. Н.
Ключові слова: підвісна дорога;гірничопідготовчі роботи;транспортування великотоннажних вантажів
Дата публікації: 2023
Видавництво: НТУ ДП
Бібліографічний опис: Герасименко А. О. Результати моделювання навантажень на монорейковий став підвісних доріг при транспортуванні великотоннажних вантажів / Герасименко А. О., Ширін Л. Н. // «Наукова весна» 2023 : матеріали 13-ої Всеукраїнської наук.-техн. конф. студ., аспірантів та молодих вчених, Дніпро, 1-3 березня 2023 року– Дніпро : НТУ «ДП», 2023. – С. 15-16
Короткий огляд (реферат): Інтенсифікація гірничопідготовчих робіт та впровадження механізованих очисних комплексів нового покоління на шахтах Західного Донбасу (ЗД) обумовили необхідність удосконалення транспортно-технологічних схем допоміжного транспорту. В зарубіжній практиці швидкісного проведення дільничних виробок поширено використання дизельних підвісних монорейкових доріг (ПДМ). Дослідженнями (Ширін та ін, 2014; Булат та ін., 1999) доведено, що в специфічних умовах шахт ЗД ефективність використання ПДМ залежить від швидкості рухомого складу та технічного стану виробок. Останнє обумовлено тим, що при традиційних схемах кріплення монорейкового ставу до металевих арок виникають динамічні навантаження, які провокують рух порід покрівлі та порушення перерізу дільничних виробок.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/163677
Розташовується у зібраннях:Секція «Технології видобутку, переробки та транспортування корисних копалин»

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Наукова_весна_2023-15-16.pdf351,86 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.