Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/163686
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПальчун, Єгор Володимирович
dc.contributor.authorБондаренко, Людмила Анатоліївна
dc.date.accessioned2023-06-21T12:20:57Z
dc.date.available2023-06-21T12:20:57Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.citationПальчун Є. В. Мотивація працівників як найважливіший чинник ефективного управління в умовах туристичного ринку / Пальчун Володимирович, Бондаренко Людмила Анатоліївна // Тиждень студентської науки – 2023 : матеріали 78-ої студентської науково-технічної конференції (Дніпро, 24-28 квітня 2023 року). – Дніпро : НТУ «ДП», 2023. – С. 470-472.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/163686
dc.description.abstractПроблема мотивації працівників не тільки не втрачає своєї актуальності протягом багатьох років, але й є ґрунтовною умовою успішного існування туристичного підприємства. Для ефективної мотивації працівника потрібно знати, що саме його стимулює. Якщо дізнатись які потреби або мотиви спонукають людину до діяльності, чого вона хоче досягти, виявити чинники переваги і розробити модель поведінки, що дозволяє найефективніше впливати на співробітників.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво НТУ "ДП"uk_UA
dc.subjectмотивація праціuk_UA
dc.subjectтуристичний ринокuk_UA
dc.subjectуправлінське рішенняuk_UA
dc.titleМотивація працівників як найважливіший чинник ефективного управління в умовах туристичного ринкуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Економіка і управління у промисловості

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тиждень студентської науки -2023-470-472.pdf523,48 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.