Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/163689
Назва: Управління асортиментом продукції підприємства – суб’єкта зовнішньоекономічної діяльності
Автори: Привалова, Аліна Юріївна
Дубєй, Юлія Володимирівна
Ключові слова: формування асортименту підприємства;управління підприємством;тооварна політика підприємства
Дата публікації: 2023
Видавництво: Видавництво НТУ "ДП"
Бібліографічний опис: Привалова А. Ю. Управління асортиментом продукції підприємства – суб’єкта зовнішньоекономічної діяльності / Привалова Аліна Юріївна Дубєй Юлія Володимирівна // Тиждень студентської науки – 2023 : матеріали 78-ої студентської науково-технічної конференції (Дніпро, 24-28 квітня 2023 року). – Дніпро : НТУ «ДП», 2023. – С. 473-475.
Короткий огляд (реферат): Управління товарним асортиментом є однією з найважливіших складових конкурентної стратегії підприємства. Особливо важливим воно є для підприємства, яке працює на зарубіжних ринках. Питання про розширення або звуження асортименту продукції, що продається, може мати різні рішення залежно від цілого комплексу конкретних умов: галузь, конкуренти, розміри підприємства та інші кон'юнктурні складові.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/163689
Розташовується у зібраннях:Економіка і управління у промисловості

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тиждень студентської науки -2023-473-475.pdf447,33 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.