Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/163701
Назва: Підвищення конкурентоспроможності підприємства малого бізнесу при удосконаленні маркетингових стратегій розвитку
Автори: Ходус, Тетяна Сергіївна
Горпинич, О. В.
Ключові слова: конкурентоспроможність підприємства;маркетингова стратегія;управління підприємством
Дата публікації: 2023
Видавництво: Видавництво НТУ "ДП"
Бібліографічний опис: Ходус Т. С. Підвищення конкурентоспроможності підприємства малого бізнесу при удосконаленні маркетингових стратегій розвитку / Ходус Тетяна Сергіївна, Горпинич О. В.// Тиждень студентської науки – 2023 : матеріали 78-ої студентської науково-технічної конференції (Дніпро, 24-28 квітня 2023 року). – Дніпро : НТУ «ДП», 2023. – С. 488-490.
Короткий огляд (реферат): В повоєнній економіці України конкурентоспроможність залишиться вирішальним фактором успіху бізнесу й економічної безпеки, а механізм формування ефективних підходів до вибору конкурентних переваг також є актуальним в підприємницькій діяльності. Для досягнення довготривалого успіху робота по забезпеченню конкурентоспроможності підприємства має здійснюватися в усіх сферах та за всіма аспектами його діяльності, зокрема в маркетинговій сфері, ключове значення якого мають дослідження й прогнозування ринку, система просування та збуту товару, ціноутворення, рекламна діяльність, обслуговування споживача.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/163701
Розташовується у зібраннях:Економіка і управління у промисловості

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тиждень студентської науки -2023-488-490.pdf612,67 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.