Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/163705
Назва: Управління асортиментом продукції підприємства – суб’єкта зовнішньоекономічної діяльності
Автори: Шатарьонок, Яна Дмитрівна
Дубєй, Юлія Володимирівна
Ключові слова: асортимент продукції підприємства;зовнішньоекономічна діяльність підприємства;управління підприємством
Дата публікації: 2023
Видавництво: Видавництво НТУ "ДП"
Бібліографічний опис: Шатарьонок Я. Д. Управління асортиментом продукції підприємства – суб’єкта зовнішньоекономічної діяльності / Шатарьонок Яна Дмитрівна, Дубєй Юлія Володимирівна // Тиждень студентської науки – 2023 : матеріали 78-ої студентської науково-технічної конференції (Дніпро, 24-28 квітня 2023 року). – Дніпро : НТУ «ДП», 2023. – С. 494-496
Короткий огляд (реферат): Управління асортиментом на промислових підприємствах- це основний і один з найскладніших процесів, що протікають в комерційній діяльності, спрямований на досягнення вимог раціональності асортименту. У ньому дуже тісно взаємопов'язані такі етапи комерційної діяльності, як інформаційне забезпечення, визначення потреби в товарах, вибір партнерів для встановлення господарських зв'язків і каналів просування на ринок, встановлення господарських зв'язків між партнерами, організація оптових закупівель матеріалів і комплектуючих, організація продажу товарів, рекламно - інформаційна робота, надання послуг і управління товарними запасами.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/163705
Розташовується у зібраннях:Економіка і управління у промисловості

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тиждень студентської науки -2023-494-496.pdf617,3 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.