Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/163768
Назва: Тенденції розвитку маркетингових комунікацій
Автори: Лисенко, І. В.
Артеменко, К. Т.
Ключові слова: маркетингові комунікації;науково-технічні процеси;інструменти маркетингу;тенденції розвитку маркетингових комунікацій
Дата публікації: 2023
Видавництво: НТУ ДП
Бібліографічний опис: Лисенко І. В. Тенденції розвитку маркетингових комунікацій / Лисенко І. В., Артеменко К. Т. // «Наукова весна» 2023 : матеріали 13-ої Всеукраїнської наук.-техн. конф. студ., аспірантів та молодих вчених, Дніпро, 1-3 березня 2023 року– Дніпро : НТУ «ДП», 2023. – С. 434-436
Короткий огляд (реферат): Новітні тенденції розвитку маркетингових комунікації знаходяться в безперервному удосконаленні. Вони змінюються, оновлюються, пристосовуються до нових умов, вимог споживачів та науково-технічних процесів, що відбуваються у сучасному світі. Прийнято вважати, що персональний продаж, PR, стимулювання збуту та реклама є класичними видами маркетингових комунікацій. У наш час вони поступово переходять на сучасні інноваційні процеси, що щільно переплітаються з інтернет- ресурсами.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/163768
Розташовується у зібраннях:Секція «Маркетингові технології. Суспільні комунікації. Медіа-студії»

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Наукова_весна_2023-434-436.pdf379,93 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.