Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/163769
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКуваєва, Т. В.-
dc.contributor.authorЧурсіна, Я. В.-
dc.date.accessioned2023-06-26T11:32:11Z-
dc.date.available2023-06-26T11:32:11Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationКуваєва Т. В. Маркетингова тактика взаємодії з хейтерами / Куваєва Т. В., Чурсіна Я. В. // «Наукова весна» 2023 : матеріали 13-ої Всеукраїнської наук.-техн. конф. студ., аспірантів та молодих вчених, Дніпро, 1-3 березня 2023 року– Дніпро : НТУ «ДП», 2023. – С. 436-437uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/163769-
dc.description.abstractПісля того, як компанія набула широкої відомості, вона може стати об'єктом ненависті з боку аудиторії. Це явище особливо поширене в соціальних мережах, і SMM- спеціалісти часто зіштовхуються з проблемою взаємодії з такими ненависниками. В першу чергу, варто розібратися з термінологією. Хейтер – це користувач, який активно висловлює свою ненависть до компанії чи продукту, публікує негативні коментарі та пости. Часто ненависть сплутують з конструктивною критикою, тому важливо розрізняти ці два явища.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНТУ ДПuk_UA
dc.subjectхейтерuk_UA
dc.subjectпсихопатіяuk_UA
dc.titleМаркетингова тактика взаємодії з хейтерамиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.identifier.udk339.138uk_UA
Розташовується у зібраннях:Секція «Маркетингові технології. Суспільні комунікації. Медіа-студії»

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Наукова_весна_2023-436-437.pdf319,77 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.