Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/163771
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛисенко, І. В.-
dc.contributor.authorГавриш, Н. О.-
dc.date.accessioned2023-06-26T11:36:13Z-
dc.date.available2023-06-26T11:36:13Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationЛисенко І. В. Чому бренди повинні бути соціально-відповідальними? Лисенко І. В., Гавриш Н. О. // «Наукова весна» 2023 : матеріали 13-ої Всеукраїнської наук.-техн. конф. студ., аспірантів та молодих вчених, Дніпро, 1-3 березня 2023 року– Дніпро : НТУ «ДП», 2023. – С. 437-439uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/163771-
dc.description.abstractСоціальна-відповідальність є характерною для підприємств діяльність яких допомагає суспільству і не шкодить йому та навколишньому середовищу. Брендам варто робити акцент не лише на максимізації прибутку, а й враховувати цінності своїх споживачів та суспільства в цілому.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНТУ ДПuk_UA
dc.subjectсоціальна-відповідальністьuk_UA
dc.subjectбрендuk_UA
dc.subjectмаксимізація прибуткуuk_UA
dc.titleЧому бренди повинні бути соціально-відповідальними?uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.identifier.udk339.138uk_UA
Розташовується у зібраннях:Секція «Маркетингові технології. Суспільні комунікації. Медіа-студії»

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Наукова_весна_2023-437-439.pdf327,68 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.