Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/163772
Назва: Взаємозв’язок медіапланування та брендингу
Автори: Лисенко, І. В.
Ключові слова: медіапланування;брендинг;взаємозв’язок медіапланування та брендингу;маркетингова стратегія;підвищення свідомості про бренд;підвищення лояльності;максимізація охоплення;оптимізація витрат
Дата публікації: 2023
Видавництво: НТУ ДП
Бібліографічний опис: Лисенко І. В. Взаємозв’язок медіапланування та брендингу / Лисенко І. В. // «Наукова весна» 2023 : матеріали 13-ої Всеукраїнської наук.-техн. конф. студ., аспірантів та молодих вчених, Дніпро, 1-3 березня 2023 року– Дніпро : НТУ «ДП», 2023. – С. 439-441
Короткий огляд (реферат): Взаємозв’язок медіапланування та брендингу є ключовим фактором успішної маркетингової стратегії. Використання різних медіаформатів та рекламних каналів дозволяє забезпечити широке охоплення цільової аудиторії та максимальну ефективність рекламної кампанії, а правильно побудований бренд допомагає залучити нових клієнтів та зберегти існуючих. Медіапланування та брендинг – дві взаємопов’язані стратегії маркетингу, які взаємодіють для забезпечення максимальної ефективності маркетингової кампанії. Брендинг – це стратегія побудови бренду, яка включає в себе розробку брендової ідентичності, брендових цінностей та обіцянок для споживачів. Медіапланування – це процес вибору оптимальних рекламних каналів та розробки рекламних матеріалів для досягнення максимальної ефективності маркетингової кампанії.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/163772
Розташовується у зібраннях:Секція «Маркетингові технології. Суспільні комунікації. Медіа-студії»

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Наукова_весна_2023-439-441.pdf325,7 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.