Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/163774
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКравченко, А. А.-
dc.contributor.authorКривошеєва, К. Л.-
dc.contributor.authorАртеменко, А. В.-
dc.date.accessioned2023-06-26T11:47:19Z-
dc.date.available2023-06-26T11:47:19Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationКравченко А. А. Глобальні бренди у міжнародній маркетинговій діяльності ТНК / Кравченко А. А., Кривошеєва К. Л., Артеменко А. В. //«Наукова весна» 2023 : матеріали 13-ої Всеукраїнської наук.-техн. конф. студ., аспірантів та молодих вчених, Дніпро, 1-3 березня 2023 року– Дніпро : НТУ «ДП», 2023. – С. 441-443uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/163774-
dc.description.abstractГлобальні бренди стали невід’ємною складовою міжнародної маркетингової діяльності транснаціональних корпорацій (ТНК). Такі бренди є найбільш впізнаваними та популярними на світовому ринку, вони мають широку аудиторію споживачів та завдяки цьому дають можливість компаніям збільшити рівень власної конкурентоспроможності та здійснювати успішні продажі.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНТУ ДПuk_UA
dc.subjectглобальні брендиuk_UA
dc.subjectміжнародна маркетингова діяльністьuk_UA
dc.subjectтранснаціональних корпорацій (ТНК)uk_UA
dc.subjectглобалізаціяuk_UA
dc.titleГлобальні бренди у міжнародній маркетинговій діяльності ТНКuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.identifier.udk339.138.2:339.727.22uk_UA
Розташовується у зібраннях:Секція «Маркетингові технології. Суспільні комунікації. Медіа-студії»

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Наукова_весна_2023-441-443.pdf325,62 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.