Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/163804
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБас, І. К.-
dc.contributor.authorГільперт, В. В.-
dc.contributor.authorЧеберячко, С. І.-
dc.date.accessioned2023-06-28T08:16:11Z-
dc.date.available2023-06-28T08:16:11Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationБас І. К. Кейс для визначення небезпеки травмування при посадці на потяг / Бас І. К., Гільперт В. В., Чеберячко С. І. // «Наукова весна» 2023 : матеріали 13-ої Всеукраїнської наук.-техн. конф. студ., аспірантів та молодих вчених, Дніпро, 1-3 березня 2023 року– Дніпро : НТУ «ДП», 2023. – С. 130-134uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/163804-
dc.description.abstractСпробуємо описати процес відправлення потягу зі залізничної станції після посадки пасажирів методом функціонального резонансного аналізу (FRAM). Цей метод використовує концепцію шести основних елементів (рис. 1) їх взаємодії, щоб отримати уявлення про виробничий процес. Основна увага приділяється виконанню роботи та можливій появі певного резонансу різних подій, що виникає внаслідок мінливості повсякденної діяльності.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНТУ ДПuk_UA
dc.subjectбезпека на залізничній станціїuk_UA
dc.subjectтравмуванняuk_UA
dc.subjectфункціонально резонансний аналізuk_UA
dc.titleКейс для визначення небезпеки травмування при посадці на потягuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.identifier.udk347.78uk_UA
Розташовується у зібраннях:Секція «Безпека праці»

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Наукова_весна_2023-130-134.pdf570,47 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.