Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/163840
Назва: Фактори впливу на ефективність бізнес-процесів у сфері гостинності
Автори: Бориславський, І. О.
Іванов, А. М.
Ключові слова: гостинність;бізнес-процес;індустрія гостинності;інновації;кваліфікація кадрів;управління взаємовідносинами з клієнтами;внутрішній маркетинг
Дата публікації: 2023
Видавництво: НТУ ДП
Бібліографічний опис: Бориславський І. О. Фактори впливу на ефективність бізнес-процесів у сфері гостинності / Бориславський І. О., Іванов А. М. // «Наукова весна» 2023 : матеріали 13-ої Всеукраїнської наук.-техн. конф. студ., аспірантів та молодих вчених, Дніпро, 1-3 березня 2023 року– Дніпро : НТУ «ДП», 2023. – С. 421-423
Короткий огляд (реферат): Гостинність є достатньо широким поняттям і включає не лише бізнес-процеси розміщення і харчування, а й інші бізнес-процеси.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/163840
Розташовується у зібраннях:Секція «Туризм, рекреація та гостинність»

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Наукова_весна_2023-421-423.pdf327,72 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.